Kloep Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Heb weer eens een nieuw design gemaakt. Laatste signature is alweer even geleden. Meningen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik kijk liever naar haar dan naar hem, maar dat is mijn mening. Op zich een prima werkje, maar een paar dingen zou ik anders doen of weg laten. De naam zou ik in één enkel font doen, ik zou kijken welk font ze bij PSV gebruiken achter op het shirt. En die diagonale strepen achter hem langs zou ik weglaten; er mist nu enkel nog een halo boven zijn hoofd. En het is een goeie voetballer, maar de goddelijke status vind ik teveel eer. Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2011 Je had de renderen beter vanaf de bg naar binnen kunnen inblenden. Focal is redelijk, maar wel een klein beetje overbelicht. Tekst is niet goed, zou ik dichter bij het geheel links doen. Gooi ook eens wat effecten om de tekst. Rechterkant is te leeg, die zou je beter kunnen invullen met een donkere texture ofzo. Maar leuk wigje op t eerste gezicht, KUTGW!! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2011 Ik vind de achtergrond echt super gekozen, ziet er erg goed uit. De speler daarentegen vind ik iets minder, ik vind dat je hem meer had moeten inblenden, vooral aan de linkerkant van z'n hoofd. Ook vind ik het jammer dat het logo van PSV zo overbelicht is, ik vind dat die wel leesbaar moet zijn. Tot slot zou ik de tekst anders doen, ik vind die witte lijn eromheen echt niet mooi en lijdt te veel af naar mijn mening, ik zou de tip van Guardian1980 volgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.