dromenvanger Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Hey! Ik heb een probleem waar mijn broertjes en ik niet uitkomen. Ik heb op deze website al naar tips gezocht en die uitgeprobeerd (daarmee wijs ik naar: Sony Bluetooth Headset (PS3) - werkt niet) Nu zal ik toch even mijn probleem uitleggen. Nadat ik een playstation had gekocht, had ik van mijn broertje als 'kerstcadeau' een headset gekregen van Sony Ericsson. Op zijn ps werkte het ding perfect, ook geen enkel probleem met aansluiten. Nu wil ik dat ding aan mijn ps koppelen, maar hij vindt m niet. Nu hadden we gelezen dat als een headset met een andere ps3 verbonden is, hij altijd eerst contact met die zoekt. Nu hebben we dus op zijn ps de headset verwijderd, maar het levert geen resultaat. Verschillende handleidingen leiden tot niks, vooral omdat de sony ericson 'eigenlijk' voor een telefoon bedoeld is. Ik hoop dat iemand helpen kan. x Dromenvanger Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Je moet de headset opnieuw "koppelen", ditmaal met je eigen PS3. De meeste headsets kun je volgens mij maar met een bluetooth apparaat koppelen. Je moet hem opnieuw in de koppelmodus zetten (in de handleiding staat hoe, meestal de aan/uit knop enkele seconden indrukken). De headset wil nu namelijk verbinden met de PS3 van je broertje zodra je hem aanzet. Door de headset met je eigen PS3 te koppelen los je dit op. Reageren
dromenvanger Geplaatst: 16 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Hey Sentasi! Nu was het probleem dat mijn broertje de handleiding is kwijtgeraakt. Nu ben ik toch niet zo blond als ik eruit zie, dus ben ik op zoek gegaan naar een online handleiding. Ik dacht na over het resetten en ik vond dat je de knop ingedrukt moet houden tot het lampje niet meer geel is, maar gaat flikkeren. Daarna contact met de ps laten zoeken en hij doet het. Echt enorm bedankt voor je tip! x Dromenvanger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.