Jump to content

Driver update vraag.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Na mijn nieuwe laptop laatst, heb ik vanmiddag een oudere Siemens desktop van mn broer gekregen. Ik heb hier een verse win xp sp 2 opgezet, maar nu ben ik de drivers aan het downloaden. Volgens apparaat beheer moet ik mijn SM bus controller updaten. Maar op de site van Siemens vondt ik deze: Klik Ik kan de pagina van de driver zelf niet linken, dus bij identificatie nummer "p2510" invullen en dan XP selecteren en dan bij Chipset vond ik dus de "SM Bus" driver. Maar ik heb deze gedownload, maar hier staan maar 2 bestanden in, geen setup.

Tevens moet ik ook nog de driver voor "PCI Device", weet bij god niet welke ik moet hebben voor deze.

Hier een pic: unledfxm.png

Ik hoop dat iemand mij, door dit beetje warrige verhaal kan begrijpen en helpen :)

Bedankt alvast :)

Bewerkt: door Sharingan
Geplaatst: (bewerkt)

Via apparaatbeheer kan je hem linken naar de 2 bestanden.

Uit me hoofd , XP merkt op dat je driver niet zijn geinstaleerd.

Je krijgt een pop-up of je de drivers wilt zoeken op het internet of je pc.

Als je pc kiest kan je "bladeren" naar het bestand en vervolgends de .ini selecteren.

Als het goed is update ie dan je drivers.

Als het kan moet je even een screen posten van de pop-up als die het appraat niet herkend/ drivers niet herkend. Dan weet ik of dat hetgene is waaraan ik dacht

Bewerkt: door EnergyCorse
Geplaatst:

Via apparaatbeheer kan je hem linken naar de 2 bestanden.

Uit me hoofd , XP merkt op dat je driver niet zijn geinstaleerd.

Je krijgt een pop-up of je de drivers wilt zoeken op het internet of je pc.

Als je pc kiest kan je "bladeren" naar het bestand en vervolgends de .ini selecteren.

Als het goed is update ie dan je drivers.

Als het kan moet je even een screen posten van de pop-up als die het appraat niet herkend/ drivers niet herkend. Dan weet ik of dat hetgene is waaraan ik dacht

Gelukt! Heel erg bedankt :) heb nu alle drivers up to date :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...