maartenve Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Als ik op mijn pc San andreas speel en ik wil op een persoon mikken dan gaat dat niet. Ik kan wel handmatig mikken maar niet dat je automatisch op iemand kunt mikken. weet iemand wat ik moet doen. mvg Reageren
PrioX Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Als ik het goed heb kan dat alleen op de Xbox en Playstation 2. Om de PC moet je dus met je computermuis handmatig richten. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Klopt, op de PC heb je geen auto-aim. Zodra je de knop voor richten ingedrukt houdt, moet je zelf nog mikken. Reageren
_niickk Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Als je moeite hebt met mikken zou je bij je pc instellingen de gevoeligheid van je muis kunnen veranderen, waardoor hij juist sneller of wat langzamer reageert wanneer je hem beweegt. Je kunt natuurlijk ook gewoon een SMG of ander automatisch geweer pakken en maar blijven knallen tot je wat raakt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.