KnightBob Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Hallo, Ik heb een nieuwe computer, deze heeft een Intel Core I3, en 6 GB Ram, nu is mijn video kaart wat minder, namelijk een: Ati Readeon HD 5450, maar GTA IV hapert nog steeds, zelfs nog als ik alles op low zet. Nu is mijn video kaart niet een van d beste, maar is mijn proccesor wel goed? Bob Reageren
kelwin Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Hallo, Ik heb een nieuwe computer, deze heeft een Intel Core I3, en 6 GB Ram, nu is mijn video kaart wat minder, namelijk een: Ati Readeon HD 5450, maar GTA IV hapert nog steeds, zelfs nog als ik alles op low zet. Nu is mijn video kaart niet een van d beste, maar is mijn proccesor wel goed? Bob welke i3 heb je? Reageren
KnightBob Geplaatst: 16 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik heb een screenshot gemaakt van Systeem. Hij zit in de bijlage Reageren
kelwin Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 (bewerkt) ok, welke patch heb je? download patch 7, dit zou het moeten verhelpen. Gebruik Flitskikker infotool voor verdere system info. Bewerkt: 16 oktober 2011 door kelwin Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Je videokaart is inderdaad niet goed, dus daar zullen die haperingen aan liggen. Als je je resolutie verlaagd, en al de rest op Low/Off zet, heb je het probleem dan ook nog? Een hoge resolutie neemt namelijk erg veel videogeheugen/verbruik in. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik zelf draai ook met een I3 gta. Processor kan het makkelijk aan, videokaart wordt daarintegen vrij zwaar belast. Zorg dat je Gta is geupdate. Ik weet dat patches verschillende preformance hebben, nieuwste is niet altijd beste preformance Test wat je frames zijn overdag/s`nachts en in verschillende weersomstandigheden Ik had zelf met mijn oude kaart het probleem dat het in de middag met zon zwaar liep vanwege de schaduwen. Nadat ik deze had uit gezet liep het al een stuk sneller Mischien heb je een screen voor ons van je graphic settings Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 nah, mijn nieuwe laptop heeft een i3 2,1Ghz maar wel een NVidia Geforce GT 520m (1GB) haalt die wel low/medium? ik speel nu GTA IV op mn pa's laptop. (Intel Centrino 2: 2,53GHz&NVidia Geforce 9800 GTS (1gb) en die speelt op High (paar dingetjes op medium, voor meer FPS) Maar haalt die i3 wel medium met 20+ fps? volgens benchmarks op notebookcheck kan ik GTA IV met instellingen op high spelen met 22Fps ofzo? (sorry voor gedeeltelijk offtopic, maar omdat m'n laptop ook een i3 processor heeft dacht ik van ik vraag het maar na, ik ben nogal noobig in GTA IV.. XD) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.