Jump to content

Archivements


Michiel23

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik ben bezig met die Archivements te halen. Ben bij ''Finish him'' Doe tien melee counters in vier minuten. Sorry hoor, maar wat zijn melee counters? Ik neem aan mensen op straat aanvallen? :engel: Vind t dr wat vaag bij staan. en zoja, mag je dan ook een honkbal knuppel gebruiken of moet t puur hoe we t ''vroeger'' op school ook deden met de vuisten :puh: ? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk met een paar knopjes dat je moet indrukken, dan zie je Niko de aanvallen ontwijken.. ik zoek zo wel een filmpje voor je met uitleg :)

Hier het filmpje, alles is duidelijk uitgelegd.. als je dan wel Engels kan begrijpen, anders leg ik het wel uit :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Hey bedankt! Nou ja zou je t misschien wat willen uitleggen? :engel: Heb t bekeken hoor, t is een heel duidelijk filmpje! daar niet van maar mijn gedachten zijn traag :puh: . Nee wat ik er van begrijp, je moet dus 10 mensen aanvallen met die ''ontwijk'' bewegingen. Maar hoe man je die maken? dat is mn vraag, heb Gta op computer. T filmpje was wel duidelijk hoor, maar hoe moet je die ontwijk bewegingen maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee wat ik er van begrijp, je moet dus 10 mensen aanvallen met die ''ontwijk'' bewegingen.

Niet helemaal. Je moet 10 keer ontwijken en terugmeppen. Bij de ene kan je het vier keer doen voordat ie neerstort, en een andere misschien twee. Je weet dus niet van tevoren met hoeveel mensen je moet vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...