Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Zou het mogelijk zijn om een paar wagens in GTA San Andreas N.O.S. te geven, en dat als standaard in stellen, en ook bijvoorbeeld een Bobcat standard getunde bumpers, spoilers enzovoort geven is dit mogelijk? Zoja waarmee moet ik dit doen+ Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Dit is mogelijk. Je kan het met de SAMissionbuilder doen door het bestand MAIN.scm aan te passen. Dit is echter wel niet makkelijk. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Eclipse daar was tog een tutorial over, hoe je het main.scm script verandernt Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Dat klopt, maar dat bestand is zo uitgebreidt dat het erg veel tijd kost dit te snappen....dit is trouwens een van de moeilijkste delen van modden. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Owke, bedankt voor de tip, maar weet jij dan ook precies welke aanpassingen moet maken??, maar ik dnek dat het voor mij het beste is om dit eerst goed onder de knie te krijgen Reageren
burpicane Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink: Lees mij zin goed, het beste is om het eerste onder de knie te krijgen volgens mij Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Dan moet je met cars/wapens/actors plaatsen beginnen, en als dit aardig gaat kun je beginnen met threads met daarin variablen enzovoort. Master Tutorial List Reageren
burpicane Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink: Lees mij zin goed, het beste is om het eerste onder de knie te krijgen volgens mij als je goed kijkt zie je eerst en niet eerste Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Burpicane zullen we nu maar weer on-topic gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.