Jump to content

WRC 2 FIA World Rally Championship

Recommended Posts

Geplaatst:

*Naam Spel*

Ontwikkelaar: Blackbean

Uitgever:Milestone

Genre:Race

Platforms:PC, XBox 360, Playstation 3

Aantal spelers:Online, Hotseat tot 4 players

Release: 14 October 2011

Website:http://wrcthegame.com/

Dit is de opvolger van WRC World Rally Championship, de officiele WRC game van 2010. Net zoals afgelopen jaar bevat dit alle auto's van het WRC 2011 seizoen, en opstapklasses zoals S2000 auto's

Nieuwe feautures zijn onder anderen een Rewind functie, waarmee je een fout eenvoudig terug kan spoelen, ook is de Super Special Stage nieuw, een 1 op 1 race op een gesloten parcours.

Persoonlijk vind ik het spel, net zoals zijn voorganger, erg slecht. De handling en controls zijn niet zozeer het probleem, echter lopen de graphics ver achter, de parcours zijn te breed en slaan vrijwel nergens op. Dit is nog niet eens zozeer het grootste probleem, nee dat zijn de pacenotes, het belangrijkste van het rally rijden. Deze slaan werkelijk nergens op, ze worden veel te laat gegeven en missen 9 van de 10 keer de jusite info. Zo komt er bijvoorbeeld een bruggetje, op het moment dat je het bruggetje oprijd pas een vermelding hiervan. Pacenotes zijn ook regelmatig fout, een type 3 bocvht word vermeld als type 2 en soms komen zelfs de tekst niet voereen van de pacenote die gegeven word. Dit vind ik erg slecht en maakt het spel moeilijker dan dat het is. De 'Road to WRC' is errg leuk, hierin stap je op vanuit lagere klasses naar de WRC, wat minder is is dat je met allerlei onzin als monteur loopt te kijken, iets wat me totaal niks boeit. Overal is het een erg tegenvallend spel.

Wat is jullie mening over het spel?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...