Jump to content

Goede headset

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is een hele goede headset. Ik heb hem zelf ook en heb er al 1 jaar plezier van. Het geluid is perfect en hij is heel simpel aan te sluiten. Het enigste nadeel aan deze headset is dat het draadje waarmee hij verboden is aan je controller nogal snel kapot kan gaan. Het gevolg is dat je headset erg gaat kraken. Mocht hij kapot gaan, dan kan je altijd een nieuw draadje kopen van ongeveer €10.

:)

Geplaatst:

Ik heb ook een BigBan gehad. Dat was m'n eerste en ook meteen m'n laatste. In het begin werkte 'ie perfect. En het geluid werd steeds minder, op het laatst kreeg ik wat geruis. Tot dat 'ie het niet meer deed. Ik hoop dat jij dat niet krijgt.

Geplaatst:

Ik zal je als volgende headset echt een Turtle Beach aanraden, ik heb nu de X31 voor anderhalf jaar (Was toen nog €85,-) en hij doet het nog perfect, wil je iets met draad neem dan de X11 of X11 Surround Sound. Turtle Beaches zijn erg degelijk totdat je ermee gaat gooien, dat hoor je er toch niet mee te doen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...