Jump to content

Alle auto's harder laten rijden


kevinkrs

Recommended Posts

Beste,

Ik had weer gta IV uit de kast getrokken. Maar kwam gauw tot de conclusie dat ik irritatie kreeg dat alle auto's niet echt doorrijden. Ze blijven stilstaan midden op de weg of rijden met 10km/uur.

Is hier een fix voor dat alle auto's een normale snelheid rijden ipv dat vrouwen met kinderwagen's nog de auto's inhalen.

Met vriendelijke groet, Kevin.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn verschillende manieren om de boel aan te passen voor de handling van de auto`s voor gta

Je kan realistic driving & flying mod downloaden van Killatomate.

Of je kan zelf aan de slag gaan met de handling files met het programma IV Needle

Check de links (spoilers) voor meer informatie

Watbetreft de peds hun snelheid, ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.

Wat me wel is opgevallen is dat je met de native trainer je bodyguards/peds een drivingstyle en snelheid kan mee geven. Wellicht kan je dit ook aanpassen voor de pedestrians.

Enigste ervaring heb ik met de cops, ik heb hun wagens wat meer power & acceleratie gegeven.

Vervolgens nog hun steering lock wat omhoog gegooid zodat de wagen wat sneller instuurt (gezien hun reactie vermogen) Enigste rest nog dat de A.I veel moeite heeft met dingen ontwijken & reactie vermogen.

Iengeval veel succes!

realistic driving & flying mod

IV Needle

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon niks vinden anders had ik geen topic geopend.

Dankje voor je reactie. Zover ik het is de Realistic Driving n Flying niks anders behalve dat de massa's en snelheden wat aangepast zijn.

In princiepe doet IV Needle in principe het zelfde maar moet je alles zelf instellen (max speed enz)

Maar mijn probleem is dat de peds zelf harder moeten rijden. Ze rijden sloom, ik wil zeg maar dat het verkeer wat vloeiender doorstroomt. En niet dat je bijvoorbeeld bij elk stoplicht voor 3 keer rood staat omdat de auto's voor je niet doorrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...