Jon-asses Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik ben niet zo vertrouwd in het maken van mash-ups en ik heb eens een poging gewaagd met 'Lose Yourself' (Eminem) instrumental en de acapella van 'Shook Ones' (Mobb Deep). Graag zou ik weten wat jullie ervan vinden want ik ben best tevreden Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 (bewerkt) Ik ga hem meteen luisteren! Edit: Klinkt zeker goed! Hoewel ik het origineel beter vind is dit een zeer goed gemixte versie ervan! Als ik moest raten sowieso een 7.9! Bewerkt: 22 oktober 2011 door NickOwnage Reageren
norik Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 eminem hey niet tegen mijn lievelingszanger Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 eminem Is het nu echt zó moeilijk om inhoudelijk te reageren, in plaats van enkel af te gaan op wie de artiest is in het nummer? Heb je überhaupt het nummer wel even beluisterd? Jon-asses vraagt wat je van zijn mash-up vindt, niet wat je van Eminem vindt. Aan een reactie als deze heeft hij dus he-le-maal niets. En dit slaat helemaal nergens op. Je kunt zo een PM van me verwachten...lees die even heel goed door. Jon-asses, ik heb je mash-up beluisterd en moet zeggen dat ik 't een geslaagde combinatie vind. Het nummer Shook Ones ken ik niet, maar het paste perfect op deze beat. Knap gedaan! Reageren
xoex23 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik moet het eerlijk zeggen ik ken bijde nummers niet. snel even geyoutubet en de mash-up is zeer geslaagd, mijn cijfer : 8.5 Reageren
myron.b Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 (bewerkt) ik heb hem even beluisterd. En mooi gedaan hoor. De normale versie van eminem is,vind ik net iets leuker. cijfer: 7.8 Bewerkt: 22 oktober 2011 door myron.b Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 eminem hey niet tegen mijn lievelingszanger Het is geen zanger. Daarnaast hoor je eminem geeneens. Nooit verwacht dat die verses van shook ones zo goed pasten op die beat van lose yourself. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.