Jump to content

iOS 5 update

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Haai,

ik heb m'n iPod Touch geüpdate naar iOS 5. Al je apps zet ie er automatisch op, maar ik ben wel 8 GB aan muziek kwijt + al m'n afspeellijsten. Is dit normaal en kan ik echt niet m'n muziek er terug opkrijgen? :? Tot nu toe brengt iOS 5 mij alleen maar problemen, want alle apps moet ik ook nog eens herschikken..

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot

Ik had daar ook last van bij updaten naar iOS 5 GM (Golden Master). Maar ik kon via iCloud alles weer terugzetten, wat een redelijk resultaat opleverde. Ik ben wel nog een aantal andere nummers kwijt, maar die staan sowieso ook niet op de desktop versie van iTunes. Hetzelfde gold voor de apps, maar die kun je altijd opnieuw downloaden via de App Store, gratis. :puh:

Dus heb je al geprobeerd te synchroniseren met iCloud?

Als iTunes in the Cloud trouwens beschikbaar zal worden gesteld binnenkort, dan zou je wel gewoon alle muziek, net als wat je nu kunt met de apps, gratis opnieuw downloaden.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

wat is IOS5 GM? Hoe kun je die krijgen?

iOS 5 GM is de laatste 'ontwikkelaars'-versie van iOS 5. Normaal zou je een nieuwe update, voor de officiële release, alleen kunnen krijgen als je ontwikkelaar bent, maar ik heb hem gewoon van internet gehaald. Ik moest wel wachten tot de officiële release van iTunes 10.5, voordat ik hem kon installeren. Het scheelde dan wel een dag voor de echte release, maar ik wilde hem echt heel graag. En aangezien je hem legaal kon installeren, besloot ik dat te doen.

Kort gezegd is iOS 5 GM gewoon iOS 5, maar dan voor mensen die een App Dev Account hebben.

Maar ik heb nu trouwens gewoon de officiële versie, nadat ik een crash had bij *** (gezien het feit dat ik niet over illegale zaken mag praten, maar die sterretjes :puh:). Daarnaast raad ik het dus ook af deze te downloaden, want iOS 5 is gewoon beschikbaar, en de officiële release. Hoef je weinig moeite te doen om die te krijgen.

Aan de crew: hierover praten is niet verboden, want ik heb de GM-versie legaal, en zo mocht je hem ook downloaden. Met name doordat je normaal voor de beta-versies een UDID-registratie nodig had, maar nu niet. Kortom: niks illegaals/verboden aan, om over te praten.

Zucht, iTunes is echt een kutprogramma. :duh:

Mijn muziek komt niet van de iTunes Store, maar staat gewoon op m'n computer. Hoe dat synchroniseren(Apps) werkt, begrijp ik ook niet. Als ik een app verwijder op m'n iPod, verwijdert ie dat niet bij 'Apps' in iTunes(ziehier: http://www.gtaforum....s-te-verliezen/ ). Ik begrijp er echt geen fluit van..iTunes vinkt zowat alles aan, wtf? :bonk:

Ik ben 8 GB aan muziek kwijt die ik er handmatig had opgezet via iTunes, 'muziek synchroniseren' is echt nutteloos, dan zet iTunes ALLE muziek van je iTunes bibliotheek op je iPod wat echt bullshit is, want wie zet er nu z'n hele bibliotheek op z'n iPod? Daar heb ik de ruimte niet voor.

M'n iPod is totaal verneukt door iTunes en ik ben al m'n muziek kwijt + afspeellijsten. Nog maar gezwegen over m'n apps, die staan totaal overhoop gegooid. En neen, ik heb komende week geen tijd om alles er terug op te zetten..

Oh, maar dat verandert de zaak natuurlijk; iCloud sychroniseert geen illegaal gedownloadde muziek...

Ik heb verder geen idee hoe je ervoor kunt zorgen dat de muziek er wel op komt. Gewoon eerst alles uitvinken en dan weer opnieuw aanvinken wat je wilt hebben. Hierna handmatig synchroniseren (dus niet via Wi-Fi). Kijken of dat wel werkt. :puh:

Geplaatst:

Eerst al m'n apps eraf gooien en er dan weer opzetten zodat ik via iTunes een app kan toevoegen enzo? Ik ben echt niet van plan om telkens wanneer ik een app heb verwijder op m'n iPod alles te verwijderen en er opnieuw op te zetten hoor..? :?

En muziek is niet perse illigaal. CD's rippen, convertje naar mp3 en tada, staat in iTunes. Vind het echt lame dat iTunes hier niets aan gedaan heeft, 'reservekopie iPod', alles wordt gekopieerd, behalve je muziek. Niet echt logisch naar mijn mening..

Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat je in iTunes alle muzieknummers uit moet vinken, en dan weer aan. Pas dáárna moet je synchroniseren. :puh:

Mja, oke. CD's rippen is niet illegaal. Maar ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je muziek van desktop programma's hebt. :puh: En muziek wordt wel gekopieërd, maar bij geripte/gedownloade muziek gaat dat niet altijd even goed. Soms moet je vanaf je iPod nog even via Wi-Fi synchroniseren. Dan zal het misschien wel werken.

Geplaatst:

Het is nu wel duidelijk: Al m'n muziek is verloren gegaan. Ik heb nooit iets begrepen over muziek synchroniseren(iTunes is toch zo'n duidelijk programma..), en dat heeft zich nu gewroken. Hoe synchroniseer ik muziek, zodat wanneer het nodig is ik al m'n muziek en afspeellijsten gewoon kan terugzetten?

Maar de muziek staat dus ook niet meer in iTunes dan? Als je een beetje goed met computers kan werken, zul je vast wel alle muziek op je harde schijf staan, niet? Zo ja, kopieër de gewenste nummers, ga naar Start > Muziek > iTunes > iTunes Music, maak mappen aan met de namen van de artiesten van je selectie (niet verplicht) en plak dan de muziek.

Hierna start je iTunes op, en zou het er als het goed is allemaal in moeten staan. Tenminste, als dat nog niet zo het geval is. :puh:

Geplaatst:

Jij en Itunes gaan gewoon niet samen,dit is het tachtigste topic van je ongeveer over gekloot met je ipod. Kijk es op youtube, kijk es op google en kijk es beter IN Itunes, gegarandeert dat je iets over het hoofd ziet.

Maar de muziek staat dus ook niet meer in iTunes dan? Als je een beetje goed met computers kan werken, zul je vast wel alle muziek op je harde schijf staan, niet? Zo ja, kopieër de gewenste nummers, ga naar Start > Muziek > iTunes > iTunes Music, maak mappen aan met de namen van de artiesten van je selectie (niet verplicht) en plak dan de muziek.

Hierna start je iTunes op, en zou het er als het goed is allemaal in moeten staan. Tenminste, als dat nog niet zo het geval is. :puh:

Jawel, maar dan moet ik 1 per 1 de nummers selecteren..Ik wil gewoon m'n muziek terug..Als iTunes een backup maakt van m'n iPod, moet daar toch m'n muziek bijzitten? :bonk:

Jij en Itunes gaan gewoon niet samen,dit is het tachtigste topic van je ongeveer over gekloot met je ipod. Kijk es op youtube, kijk es op google en kijk es beter IN Itunes, gegarandeert dat je iets over het hoofd ziet.

Vrienden van me raadden me aan om m'n iPod te herstellen, dit hielp ook al niet. M'n muziek is gewoon weg..Just curious: Vind jij het normaal dat iTunes alles meeneemt in z'n reservervekopie, behalve je muziek? Sorry, ik niet.

Het kan toch niet dat van die tientallen reservekopies die iTunes gemaakt heeft van m'n iPod, dat daar geen muziek bijzit? :bonk:

Edit: Automatisch vullen brengt toch een groot deel van m'n iPodmuziek terug, maar de afspeellijsten ben ik precies voorgoed kwijt..

Geplaatst:

Zelfde probleem gehad. Alle applicaties weer via de appstore (hij toont gelukkig een lijstje bij updates wat op je iphone ontbreekt) weer terug gezet.

Muziek luister ik toch tegenwoordig alleen maar via Spotify en 3voor12 luisterpaal, dus daar heb ik geen gedoe meer mee gehad.

Wel raar dat het bij vele mensen mis ging. Ik heb een officiële update gedaan en dus niets vanuit beta, GM of jailbreak.

Geplaatst:

Gelukkig werk ik niet met afspeellijsten. Bij mij staat alles bij elkaar. Wel handig. En ik wacht overigens nog even met updaten naar iOS 5, op de un-tethered jailbreak. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...