GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Hey, Weet iemand een simpele manier op auto's op de singeplayer map te plaatsen van San Andreas. Ik wil graag auto's voor het garage in Doherty zetten. Het liefst wil ik iets hebben dat je op de map kan tikken of zo en kan inzoomen want ik kan niet echt werken met codes en zo omdat je ook volgens mij spullen kan verplaatsen met map editor dat je cijfers moet invoeren met X Y Z of zo? Please help me Android. Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 (bewerkt) Naar mijn weten is er niet zo'n editor (in iedergeval niet zo'n eenvoudige) Wat ik je dan zou aanraden is om een trainer te nemen die auto's naast je voeten kan spawnen. Dit is zo'n trainer Klik Voor het instaleren moet je gewoon even een filmpje op youtube kijken daar zijn er genoeg van suc6 ! edit: Een beetje omslachtige methode is de mta map editor waar mee je overal autos's neer kunt zetten, maar dan moet je wel je map dan coverteren naar een singelplayer map Bewerkt: 24 oktober 2011 door xoex23 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 17 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Naar mijn weten is er niet zo'n editor (in iedergeval niet zo'n eenvoudige) Wat ik je dan zou aanraden is om een trainer te nemen die auto's naast je voeten kan spawnen. Dit is zo'n trainer Klik Voor het instaleren moet je gewoon even een filmpje op youtube kijken daar zijn er genoeg van suc6 ! edit: Een beetje omslachtige methode is de mta map editor waar mee je overal autos's neer kunt zetten, maar dan moet je wel je map dan coverteren naar een singelplayer map Beetje te laat deze reactie Ik gebruik al een iets om auto''s te spawnen. Maar ik zou zo graag iets willen hebben dat je makkelijk auto''s op een plek op de map neer kan zetten. Bijvoorbeeld voor de showroom in San Fierro. Ik heb automods en die wil ik dan netjes voor die showroom zetten. Occasions en zo. Echt een bedrijf van maken met auto''s die er blijven staan en wel af en toe van kleur veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.