Jump to content

Windows 7 op deze PC


Sublime

Recommended Posts

Is het mogelijk om windows 7 op deze computer te draaien? Of ben ik beter af met windows XP?

Intel Core 2 6600, 2,4 Ghz
Nividea GeoForce 8600GT

En nog een vraagje hiernaast, kan een Pentium 4 2 Ghz Windows 7 ook goed draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om windows 7 op deze computer te draaien? Of ben ik beter af met windows XP?

Intel Core 2 6600, 2,4 Ghz
Nividea GeoForce 8600GT

En nog een vraagje hiernaast, kan een Pentium 4 2 Ghz Windows 7 ook goed draaien?

Ik heb zelf een pentium 4 2 ghx gehad, het is niet slim on windows 7 erop te doen, dan wordt ie nog slomer van.

Die eerste pc zou moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste pc zou best moeten draaien als je 2 gb of meer hebt (ram geheugen)

Ik draai zelf Windows 7 Ultimate super op:

Intel Pentium Dualcore E5200 (2.5 GHz)

3072 MB ram (3 GB)

ATI Radeon HD 5570 1 GB

Hij draait bij mij beter dan op XP.

Op die Pentium 4 zou ik XP draaien, anders krijg je erge lagg als je wil gaan gamen enzo.

Had ik ook met mijn Pentium 4 3 GHz HT.

Grtz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dan installeer ik sowieso op de dual core computer.

De computer die een pentium 4 heeft (2Ghz en de andere 2,5Ghz) hebben allebei geen externe videokaarten. Degene met 2Ghz draait op een resolutie van 1024x768, en de degene met 2,5Ghz op 1600x900. Is Aero dan wel mogelijk? Ze hebben allebei 3 Gb ram. De computers worden trouwens alleen gebruikt voor internet, muziek en documenten schrijven.

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dan installeer ik sowieso op de dual core computer.

De computer die een pentium 4 heeft (2Ghz en de andere 2,5Ghz) hebben allebei geen externe videokaarten. Degene met 2Ghz draait op een resolutie van 1024x768, en de degene met 2,5Ghz op 1600x900. Is Aero dan wel mogelijk? Ze hebben allebei 3 Gb ram. De computers worden trouwens alleen gebruikt voor internet, muziek en documenten schrijven.

Met aero: ligt eraan welke videokaart erin zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dan installeer ik sowieso op de dual core computer.

De computer die een pentium 4 heeft (2Ghz en de andere 2,5Ghz) hebben allebei geen externe videokaarten. Degene met 2Ghz draait op een resolutie van 1024x768, en de degene met 2,5Ghz op 1600x900. Is Aero dan wel mogelijk? Ze hebben allebei 3 Gb ram. De computers worden trouwens alleen gebruikt voor internet, muziek en documenten schrijven.

Met aero: ligt eraan welke videokaart erin zit?

geen externe videokaarten.

?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dan installeer ik sowieso op de dual core computer.

De computer die een pentium 4 heeft (2Ghz en de andere 2,5Ghz) hebben allebei geen externe videokaarten. Degene met 2Ghz draait op een resolutie van 1024x768, en de degene met 2,5Ghz op 1600x900. Is Aero dan wel mogelijk? Ze hebben allebei 3 Gb ram. De computers worden trouwens alleen gebruikt voor internet, muziek en documenten schrijven.

Met aero: ligt eraan welke videokaart erin zit?

geen externe videokaarten.

?

Ja, lekker duidelijk. wat voor externe videokaarten

?

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

dat zegt hij toch, hij heeft geen externe videokaart, kortom alleen een on board chip in dat geval zal Aero niet gaan

Ik snap niet wat je aan "geen" niet kan snappen? Maarja, bedankt voor de antwoorden. Ik blijf bij de pentium 4 computers wel gewoon bij windows XP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...