Jump to content

kan niet verbinden met Live


boema

Recommended Posts

hallo heren en heren, ik ga er vanuit dat er geen moordlustige dames aanwezig zullen zijn

ik heb een probleem met mijn gta IV, zodra ik deze opstart word hij wel aangemeld met een windows live ID, geen idee welke dat is of wat

en als ik dan bij mijn pokkie naar multiplayer ga zegt die dat ik ingelogd moet zijn op Live

help menschen, help

en aan het gat in mijn broekzak te zien is het weldegelijk een originele versie

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

BiglifeRPG: graag voortaan dit soort loze reacties achterwege laten. Wanneer je de topicstarter niet kan helpen, reageer dan ook gewoon niet. Voor verdere uitleg zie je PB inbox.

Ontopic: boema, ik zal even vragen aan een lokale moderator van de mp fora om je topic te verplaatsen naar het juiste forum, dan wordt je waarschijnlijk wat eerder en beter geholpen. (Je hoeft hier zelf niets voor te doen)

Je kan je topic dan terugvinden in de categorie GTA IV > Technische problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit nog steeds het geval? Dan even de vraag of een andere PC-gamer kan laten weten of hij / zij wel op Social Club kan inloggen om IV te spelen? Want dat zou betekenen dat Social Club er al vier dagen uitligt, dat zou toch bij meer mensen moeten opvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...