Jump to content

Cydia

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Hoe installeer ik iets van Cydia, want als ik bijvoorbeeld NES Emulator selecteer staat er nergens Install

Mvg,

BiglifeRPG

Bewerkt: door BiglifeRPG

Je bedoelt Cydia op de iPhone/iPad/iPod touch? Daar mag niet over worden gepraat, doordat jailbreaken illegaal is (behalve in de Verenigde Staten).

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Je bedoelt Cydia op de iPhone/iPad/iPod touch? Daar mag niet over worden gepraat, doordat jailbreaken illegaal is (behalve in de Verenigde Staten).

Kom maar even wisselen hoor pietertje.

Jailbreaken is in Nederland legaal. Dus op het forum mag er, theoretisch gezien dan, over gepraat worden. Maar zo zit het GTAforum niet in elkaar, dus moet je je vraag elders stellen.

Geplaatst:

Uit de regels;

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Wat vind jij onder warez vallen? Juist ja, er word over warez gesproken, maar niet wat er onder warez valt. Aangezien het Jailbreaken bevat, hetgeen legaal is. Is deze regel erg vaag. Wat ik onder warez vind vallen is bijvoorbeeld dit; Een illegale windows 7 licentie, dat vind ik onder warez vallen, of een gecrackt spel.

Ben persoonlijk van mening dat de regel duidelijker moet, want zoals gezegt het Jailbreaken is dan tegen de Apple gebruiksregels, maar verder is het der wet gewoon legaal.

We mogen niet over illegale software praten

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

OMFG, als jailbreaking legaal is, dan boeit het toch niet. Dan mag je er gewoon over praten.

Geplaatst:

Wat is illegaal aan jailbreaking niks .... Ik vraag alleen hoe je iets download uit cydia op de iphone.

Geplaatst:

We mogen niet over illegale software praten

Jij kan niet lezen?

Uhhh ja, dit bericht scheelt nu (hopelijk) een heleboel gezeik.

Uit de regels;

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Wat vind jij onder warez vallen? Juist ja, er word over warez gesproken, maar niet wat er onder warez valt. Aangezien het Jailbreaken bevat, hetgeen legaal is. Is deze regel erg vaag. Wat ik onder warez vind vallen is bijvoorbeeld dit; Een illegale windows 7 licentie, dat vind ik onder warez vallen, of een gecrackt spel.

Ben persoonlijk van mening dat de regel duidelijker moet, want zoals gezegt het Jailbreaken is dan tegen de Apple gebruiksregels, maar verder is het der wet gewoon legaal.

Jailbreaken is net als hacken. Ofwel, illegaal.

Wat is illegaal aan jailbreaking niks .... Ik vraag alleen hoe je iets download uit cydia op de iphone.

Jailbreaken is illegaal, omdat je bestanden van een apparaat wijzigt, waardoor het niet meer is zoals het hoort te zijn. Het enige wat ik je wel mag vertellen, is dat je beter Google kunt raadplegen. Of iCulture forums (onderdeel van iPhoneclub.nl). Daar mag je wel gewoon vragen stellen over jailbreaken.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Jailbreaken is illegaal, omdat je bestanden van een apparaat wijzigt, waardoor het niet meer is zoals het hoort te zijn. Het enige wat ik je wel mag vertellen, is dat je beter Google kunt raadplegen. Of iCulture forums (onderdeel van iPhoneclub.nl). Daar mag je wel gewoon vragen stellen over jailbreaken.

Wat is hier illegaal aan? De eigenaar mag toch zelf weten wat hij/zij met zijn product doet?

Geplaatst:

Jailbreak is gewoon legaal, maar omdat via je Cydia/Jailbreak gekraakte software kunt installeren/gebruiken is het illegaal, niks meer, niks minder.

Geplaatst:

Wat is hier illegaal aan? De eigenaar mag toch zelf weten wat hij/zij met zijn product doet?

Dat klopt, maar toch is jailbreaken (net als hacken) gewoon niet toegestaan over het algemeen. Zo verloopt de garantie van je product. Je kunt je jailbreak natuurlijk verwijderen, maar dan nog is het gewoon stom om te jailbreaken. Het maakt je apparaat alleen maar slomer, en de batterij raakt ook nog eens sneller leeg (weet ik uit eigen ervaring, en ik doe het dan ook nooit meer)...

Geplaatst:

Dat klopt, maar toch is jailbreaken (net als hacken) gewoon niet toegestaan over het algemeen.

Waarom heeft de consumentenbond dan de jailbreakers het gelijk gegeven, omdat ze zelf mogen weten wat ze met hun producten doen?

Zo verloopt de garantie van je product.

Dat is het risico dat je dan loopt, jammer dan...

Je kunt je jailbreak natuurlijk verwijderen, maar dan nog is het gewoon stom om te jailbreaken. Het maakt je apparaat alleen maar slomer, en de batterij raakt ook nog eens sneller leeg (weet ik uit eigen ervaring, en ik doe het dan ook nooit meer)...

Ik heb m'n iPod ook gejailbreakt, en ik heb helemaal geen last van traagheid van m'n iPod en dat het apparaat sneller leeg gaat. Then you're doing it wrong...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...