Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Dat klopt, maar toch is jailbreaken (net als hacken) gewoon niet toegestaan over het algemeen. Waarom heeft de consumentenbond dan de jailbreakers het gelijk gegeven, omdat ze zelf mogen weten wat ze met hun producten doen? Zo verloopt de garantie van je product. Dat is het risico dat je dan loopt, jammer dan... Je kunt je jailbreak natuurlijk verwijderen, maar dan nog is het gewoon stom om te jailbreaken. Het maakt je apparaat alleen maar slomer, en de batterij raakt ook nog eens sneller leeg (weet ik uit eigen ervaring, en ik doe het dan ook nooit meer)... Ik heb m'n iPod ook gejailbreakt, en ik heb helemaal geen last van traagheid van m'n iPod en dat het apparaat sneller leeg gaat. Then you're doing it wrong... Hohoho, ik heb het gewoon volgens het 'boekje' gedaan, hoor. Het komt door bepaalde jailbreak-apps, maar daar ga ik verder niet op in, om problemen te voorkomen. Daarnaast wil ik hier niet verder over discussiëren.
Jesperkaj Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Hohoho, ik heb het gewoon volgens het 'boekje' gedaan, hoor. Het komt door bepaalde jailbreak-apps, maar daar ga ik verder niet op in, om problemen te voorkomen. Daarnaast wil ik hier niet verder over discussiëren. Hoeft ook niet, maar ik wil wel een goed argument van jou horen waarom het wél illegaal is. Je hebt nog geen enkel goed argument gegeven.
Zombiespeed Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Ik vind zoals Jesper al zij dat als je iets koopt zelf mag weten wat je er mee gaat doen. En kunnen we niet beter een apart topic aanmaken hierover?
Thundercover Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 Op dit forum helpen wij geen jailbreakers. Ook voor het gebruik van emulators bieden wij geen hulp.
Recommended Posts