Sublime Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 (bewerkt) Bewerkt: 23 augustus 2012 door Maikle Reageren
Hayte Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Heb je ook nog een eigen mening of volg je liever dat van een ander? Om toch maar inhoudelijk te reageren; wat een retard. Eerst zegt hij dat iOS niet veel is verandert sinds zijn "geboorte". Kan kloppen, zou het niet weten. Ben zelf een android gebruiker. Daarna zegt hij dat android ontzettend veel is veranderd en daarom beter is. Dat klopt, tot je iOS en android zelf gaat vergelijken. Android is altijd zo'n traag besturingssysteem geweest, tot een paar jaar geleden ondersteunde niet eens alle telefoons multitouch. Heel veel dingen die altijd al in iOS zaten, zitten nu pas in Android. Nu pas komt Android in de buurt van wat iOS al jaren ís. En daar maakt hij een probleem van? Ik vind het onlogisch. Ik begrijp wat hij probeert te zeggen, maar dan nog blijft het dom. Het is hetzelfde als zeggen dat conventionele ovens stom zijn, omdat magnetrons nu vaak ook een ingebouwde oven bevatten. Slaat gewoon volledig nergens op. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2012 Rapport Geplaatst: 4 september 2012 http://www.macrumors.com/2012/09/04/apple-issues-invitations-for-media-event-on-september-12/ iOS 6 en iPhone 5? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2012 (bewerkt) http://www.macrumors.com/2012/09/04/apple-issues-invitations-for-media-event-on-september-12/ iOS 6 en iPhone 5? Waarom een Engelse website als je ook Nederlandse websites kunt gebruiken als iPhoneclub of One More Thing? Bewerkt: 4 september 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2012 Rapport Geplaatst: 4 september 2012 (bewerkt) Niet aan gedacht eigenlijk, lol. MAAR DE 5 KOMT ER ZEKER! Zoniet, dan is dit wel een kutaanwijzing! Er zijn blijkbaar doosjes van de nieuwe iPhone gezien met iOS 6 op de zijkant, jammer genoeg weten we niet hoe betrouwbaar die geruchten zijn. Bewerkt: 4 september 2012 door MegaPilot Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2012 Niet aan gedacht eigenlijk, lol. MAAR DE 5 KOMT ER ZEKER! Zoniet, dan is dit wel een kutaanwijzing! Er zijn blijkbaar doosjes van de nieuwe iPhone gezien met iOS 6 op de zijkant, jammer genoeg weten we niet hoe betrouwbaar die geruchten zijn. De iPhone 5 zal inderdaad ongetwijfeld aan bod komen. Ook een iPad Mini en nieuwe iPod (Nano en/of Touch) liggen voor de hand als aankondiging. Daarnaast is het mogelijk dat er ook nog eens een Retina iMac gaat komen. Zelf ben ik natuurlijk benieuwd naar de iPhone 5, maar als jongere met een niet al te hoog banksaldo zal ik het toch moeten doen met een (eventuele) nieuwe iPod touch. Kan wel een nieuwe gebruiken, want mijn huidige (4e generatie) is inmiddels anderhalfjaar oud en over de garantieperiode van 1 jaar heen. En als de accu van een nieuwe iPod touch langer meegaat, is het voor mij sowieso reden die te kopen. Die van de 4e generatie gaat amper 2 uurtjes meer met spelletjes als Woordjacht, Cut the Rope enz. En natuurlijk is iOS 6 ook voor mij een must om iets over te horen. Hopen op releasedatum op die dag. Was bij iOS 5 pas een weekje later, maar dat kan ditmaal anders zijn. Die doosjes met iOS 6 aan de zijkant blijken niet echt te zijn, heeft iPhoneclub zo'n twee uur geleden getweet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2012 Rapport Geplaatst: 4 september 2012 Ah, jammer dat ze fake zijn. Ik heb trouwens 2 jaar garantie bij de winkel waar ik 'm kocht, ze sturen 'm gewoon naar Apple als er wat aan scheelt. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 september 2012 Rapport Geplaatst: 6 september 2012 Blijkbaar heeft de Nederlandse regering moeilijkheden met duidelijke wetten maken, maar volgens deze pagina heb je sowieso recht op minimaal twee jaar garantie. Apple kan zeggen wat ze willen, maar ze hebben niet altijd gelijk... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2012 (bewerkt) Blijkbaar heeft de Nederlandse regering moeilijkheden met duidelijke wetten maken, maar volgens deze pagina heb je sowieso recht op minimaal twee jaar garantie. Apple kan zeggen wat ze willen, maar ze hebben niet altijd gelijk... Apple staat buiten de Nederlandse wet, aangezien ze buiten ons land werken. Zij mogen zelf bepalen of ze 1, 2 of hoeveel jaar dan ook garantie willen leveren. Externe leveranciers (Media Markt, BCC enz. enz. moeten wel gewoon 2 jaar aanhouden, maar zij kopen de producten in en verkopen deze onder eigen voorwaarden. Trouwens, men kan nog altijd tegen een hoge prijs zo'n Apple Care / Apple Care +-pakket nemen. Bewerkt: 6 september 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Hayte Geplaatst: 7 september 2012 Rapport Geplaatst: 7 september 2012 Apple staat op geen enkele manier buiten de Europese wetten. Zij verkopen en leveren naar ons land hun producten, dus gaan zij ons ook aan onze regels houden. Datzelfde geld voor MediaMarkt, Dixons en weet ik het wat allemaal. Als een product in dit land verkocht wordt, dan moet het zich houden aan MINIMAAL 2 jaar garantie, en eigenlijk nog langer dan dat. Dat Apple Care is daarom ook een debiel product, het meerendeel van de "extra" services is gewoon per wet al als verzekerd gesteld. Om even wat ik zeg te bevestigen; Apple vs. Italië Bron: Tweakers.net Geen geweldige bron, maar beter dan die Apple fanboy sites waar jij kennelijk al je informatie vandaan haalt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2012 (bewerkt) Apple staat op geen enkele manier buiten de Europese wetten. Zij verkopen en leveren naar ons land hun producten, dus gaan zij ons ook aan onze regels houden. Datzelfde geld voor MediaMarkt, Dixons en weet ik het wat allemaal. Als een product in dit land verkocht wordt, dan moet het zich houden aan MINIMAAL 2 jaar garantie, en eigenlijk nog langer dan dat. Dat Apple Care is daarom ook een debiel product, het meerendeel van de "extra" services is gewoon per wet al als verzekerd gesteld. Om even wat ik zeg te bevestigen; Apple vs. Italië Bron: Tweakers.net Geen geweldige bron, maar beter dan die Apple fanboy sites waar jij kennelijk al je informatie vandaan haalt. Ehm, iPhoneclub, iPadclub en One More Thing zijn dus geen fanboy-websites. Er staat wel vaak een mening van de schrijver bij, maar het artikel zelf is altijd professioneel. Vaak komt het nieuws van andere bronnen zoals 9to5Mac, iFans enz. Maar Apple is gewoon vrij om in Nederland te bepalen hoeveel jaar garantie zij willen geven op hun producten. Daar hebben zij de reden voor dat vrijwel ieder jaar een nieuw product uitgebracht wordt. Zo verdienen zij makkelijk. Mensen die toch liever langer vastgeklemt zitten aan hun producten, zullen het óf met een Apple Care protection plan doen óf gewoon zonder. Heb ik ook bij mijn iPhone 3G (sinds juni 2009) en iPod touch 4G (sinds februari 2011). Overigens, Apple Care biedt klanten de garantie voor reparatie of vervanging van een toestel, ook bij eigenschade. Dat is weer iets dat door veel bedrijven/winkel niet gedaan wordt. Bewerkt: 8 september 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 Maar Apple is gewoon vrij om in Nederland te bepalen hoeveel jaar garantie zij willen geven op hun producten. Daar hebben zij de reden voor dat vrijwel ieder jaar een nieuw product uitgebracht wordt. Zo verdienen zij makkelijk. Mensen die toch liever langer vastgeklemt zitten aan hun producten, zullen het óf met een Apple Care protection plan doen óf gewoon zonder. Heb ik ook bij mijn iPhone 3G (sinds juni 2009) en iPod touch 4G (sinds februari 2011). Ik hou tegenwoordig al mijn bonnetjes bij van alle elektronica die ik koop, 2 jaar garantie heb je in elke winkel. Overigens, Apple Care biedt klanten de garantie voor reparatie of vervanging van een toestel, ook bij eigenschade. Dat is weer iets dat door veel bedrijven/winkel niet gedaan wordt. Indirect betaal je met die Apple Care een groot(al dan niet meer dan de reparatie kost) deel van de reparatie lol. Btw, in Dreamland heb ik 2 jaar garantie en ze sturen 'm gewoon op naar Apple. Dunkt me dat je beter je Appleproducten niet online koopt als je je garantie wilt hebben. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 Maar Apple is gewoon vrij om in Nederland te bepalen hoeveel jaar garantie zij willen geven op hun producten. Daar hebben zij de reden voor dat vrijwel ieder jaar een nieuw product uitgebracht wordt. Zo verdienen zij makkelijk. Mensen die toch liever langer vastgeklemt zitten aan hun producten, zullen het óf met een Apple Care protection plan doen óf gewoon zonder. Heb ik ook bij mijn iPhone 3G (sinds juni 2009) en iPod touch 4G (sinds februari 2011). Ik hou tegenwoordig al mijn bonnetjes bij van alle elektronica die ik koop, 2 jaar garantie heb je in elke winkel. Overigens, Apple Care biedt klanten de garantie voor reparatie of vervanging van een toestel, ook bij eigenschade. Dat is weer iets dat door veel bedrijven/winkel niet gedaan wordt. Indirect betaal je met die Apple Care een groot(al dan niet meer dan de reparatie kost) deel van de reparatie lol. Btw, in Dreamland heb ik 2 jaar garantie en ze sturen 'm gewoon op naar Apple. Dunkt me dat je beter je Appleproducten niet online koopt als je je garantie wilt hebben. Dus je zegt dat als je online koopt, geen garantie hebt? Reageren
Kloep Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 Ik heb vandaag een IPad gekocht bij de Dixons, kreeg daar 3 jaar garantie bij. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 (bewerkt) Dus je zegt dat als je online koopt, geen garantie hebt? Ik bedoelde dan ook 2 jaar garantie..Online heb je 1 jaar garantie. Ik heb vandaag een IPad gekocht bij de Dixons, kreeg daar 3 jaar garantie bij. Da's ook wel apart. Bewerkt: 8 september 2012 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.