Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Random momenten wanneer ik niet in een app zit. Net iOS 6 geïnstalleerd, het ziet er iig beter uit dan iOS 5. Passbook onnuttige app en het tekort aan RAM wordt weer duidelijk op de iPod Touch 4G. Apple heeft z'n verstand gebruikt en 512 MB RAM in de iPod Touch 5G gestopt. 1 GB trouwens in de iPhone 5. Editz: Wow, Muziek is wel even wennen zeg. Wat een verandering van uiterlijk. Ben redelijk neutraal hierover, dat er gekozen is voor zo'n zwart/wit motiefje geeft me zo'n ik-weet-niet-wat-hierop-te-zeggen-gevoel. Maar slecht ziet het er zeker niet uit, zal wennen worden. Passbook lijkt op het eerste gezicht niet nuttig. Maar er zijn als Nederlandse bedrijven bij gekomen die content gaan leveren voor de applicatie. Mij lijkt het zeker een nuttige app als Pathé binnenkort ook tickets gaat leveren via Passbook. Wat bij bedrijven altijd al zo geweest is, is inderdaad dat er bij het OS vooral wordt gedacht aan nieuwe apparaten. Oudere apparaten worden dan weer amper tot helemaal niet ondersteunt. Uiteraard jammer, maar ik ben toch al van plan een nieuwe iPod touch aan te schaffen, omdat m'n huidige zijn beste tijd heeft gehad; accu lijkt niet meer goed mee te gaan, hij is flink wat slomer en ik wil gewoon die nieuwe functies: Siri, betere camera, betere accu enz. En natuurlijk het 4-inch scherm. Reageren
myron.b Geplaatst: 21 september 2012 Rapport Geplaatst: 21 september 2012 Ik weet niet of ik goed zit maar ik heb een spelletje op mijn iPod staan. Maar na een paar missies wordt het beeld zwart en gaat de iPod weer terug naar het Home scherm. Waar ligt dit aan? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Weer een leuke nieuwigheid ontdekt, als je je iPod/iPhone horizontaal houdt in Safari kan je nu op volledig scherm browsen.. Zo'n kleine verandering, maar o zo handig! Overigens doet iOS 6 het beter dan iOS 5 op m'n iPod Touch 4G, ik weet niet hoe dat bij jullie zit.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Weer een leuke nieuwigheid ontdekt, als je je iPod/iPhone horizontaal houdt in Safari kan je nu op volledig scherm browsen.. Zo'n kleine verandering, maar o zo handig! Overigens doet iOS 6 het beter dan iOS 5 op m'n iPod Touch 4G, ik weet niet hoe dat bij jullie zit.. Wist je dat nog niet? Stond in overzicht op hoofdpagina en op Apple's infopagina van iOS 6. Maar inderdaad, dit is echt een heel fijne verandering. Leest veel fijner, nu met die optie de statusbalk en de optiesbalk onderaan onzichtbaar wordt. iOS 6 is trouwens vrij vlot bij mij, op de stores na. Vooral bij het zoeken naar applicaties in de App Store wordt hij heel traag, vanwege die grote kaarten. Maar dat is iets dat heel veel mensen blijken te hebben. Zal Apple dus wel zo oplossen vanaf de server ofzo. En de batterijduur is bij mij wat verminderd, maar sinds ik gisteren een tip heb opgevolgd, lijkt dat nu weer een beetje mee te vallen; het ging simpel om een geforceerde herstart (dus aan/uit-knop + thuisknop 10 seconden ingedrukt houden en na het opstarten tot 100% batterij laten opladen. De batterij wordt dan gekalibreerd. Nu valt het nog redelijk mee, maar ik wacht toch nog op een update. Qua functionaliteit ben ik echter zeer te spreken over iOS 6. Veel nieuwe functies maken het nuttig besturingssysteem. Dat de nieuwe Maps-app faalt, maakt me niet uit. En dat we gedwongen zijn Google's eigen YouTube-app te downloaden, vind ik juist goed. Alleen al het tweeten en posten op Facebook vanuit het berichtencentrum vind ik awesome. Evenals de integratie met de stores. Ook het uiterlijk van de nieuwe stores en de Muziek-app, en tot slot het uiterlijk van apps zoals Instellingen (zachter blauw) vind ik wel een mooie toevoeging. Ja, iOS 6 is het hem helemaal. ---------- In oktober gaat Apple trouwens iTunes 11 uitbrengen met een compleet nieuwe interface. Deze zal lijken op die van de nieuwe stores in iOS 6. Meer weten? Ga naar Apple - iTunes - New iTunes. Reageren
Sublime Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Eigenlijk wel grappig dat nu iOS 6 al uit is, terwijl de hardware nog maar de vijfde versie wordt genoemd. Je kan dus wel zien dat toen de iPhone nog monopolie had, er geen fuck meer aan het OS werd gedaan. Alleen toen Android op komst kwam, hebben ze eindelijk alsnog een groot deel "gekopieerd/geimplementeerd". Ik moet zeggen dat iOS 6 wel heel orgineel met het dataverkeer omgaat: Klik POST requests cachen, zijn ze helemaal gek geworden !?! Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Eigenlijk wel grappig dat nu iOS 6 al uit is, terwijl de hardware nog maar de vijfde versie wordt genoemd. Je kan dus wel zien dat toen de iPhone nog monopolie had, er geen fuck meer aan het OS werd gedaan. Alleen toen Android op komst kwam, hebben ze eindelijk alsnog een groot deel "gekopieerd/geimplementeerd". Ze lopen een getal voor qua os, maar daaruit blijkt dat ze eerst nauwelijks hebben geüpdate? Daarnaast, het is elke branche zo dat zolang je nog geen echte concurrent hebt je minder innoveert. Reageren
Sublime Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Eigenlijk wel grappig dat nu iOS 6 al uit is, terwijl de hardware nog maar de vijfde versie wordt genoemd. Je kan dus wel zien dat toen de iPhone nog monopolie had, er geen fuck meer aan het OS werd gedaan. Alleen toen Android op komst kwam, hebben ze eindelijk alsnog een groot deel "gekopieerd/geimplementeerd". Ze lopen een getal voor qua os, maar daaruit blijkt dat ze eerst nauwelijks hebben geüpdate? Daarnaast, het is elke branche zo dat zolang je nog geen echte concurrent hebt je minder innoveert. Nouwja, daaruit blijkt dat ze nu aan het rushen zijn om alsnog de dingen te implementeren die bij Android al als basis worden gezien. En ben het tevens helemaal eens met het laatste feit, alleen hebben vind ik dat sommige mensen hier niet veel aandacht aan besteden. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Uit een cijfertje blijkt helemaal niks. Beter zou een tijdlijn zijn met de updates van iOS vergeleken met Android. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Uit een cijfertje blijkt helemaal niks. Beter zou een tijdlijn zijn met de updates van iOS vergeleken met Android. Wikipedia - iOS version history en Wikipedia - Android version history. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2012 (bewerkt) Apple heeft vandaag iOS 5.1 voor de Apple TV (2e en 3e generatie) uitgebracht, welke de volgende vernieuwingen omvat: Gedeelde fotostreamsNeem een abonnement op gedeelde fotostreams van familie en vrienden, bekijk opmerkingen en beoordeel foto's Schakelen tussen iTunes-accountsWissel eenvouding van iTunes-account om uw eigen films, tv-programma's en favorieten te bekijken. AirPlayGeef het scherm van een Mac met OSX Mountain Lion weer of stuur geluid van de Apple TV naar AirPlay-luidsprekers. Nieuwe schermbeveiligingenGebruik uw favoriete foto's in de nieuwe schermbeveiligingen Trapsgewijs, Krimpende tegels en Schuivende panelen. Verplaatsen van iconen nu mogelijkGebruik de 'enter'-knop en dan de richtingsknoppen om iconen te verplaatsen. Tot slot is het ook mogelijk om een code te laten genereren voor AirPlay. Deze functie werkt op een iOS-apparaat vanaf iOS 6 / OSX Mountain Lion. Wanneer je dan verbinding maakt met een Apple TV, komt er een code op je televisie die je in moet voeren op je iOS-apparaat of Mac met OSX Mountain Lion. Hoe te downloaden? Ga op je Apple TV naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Werk software bij'. De rest gebeurt vanzelf. Bewerkt: 24 september 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Wifi Problemen iPhone 5 / iOS6 Ondertussen melden steeds meer mensen dat ze problemen hebben met WiFi op de iPhone 5. Tevens wordt er geklaagd dat de achterkant van de telefoon vrij snel krassen krijgt. Het lijkt erop dat de iPhone's steeds minder lang meegaan. Maar ziet er wel mooi uit, zolang je hem niet gebruikt dan! Bron Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Die problemen zijn niet van kracht bij iOS 6. Het probleem kwam in het begin blijkbaar wel even voor, maar dat was echt een foutje van Apple zelf. Even later was het alweer opgelost. Maar het ligt dus niet aan iOS 6 zelf. Wel aan iPhone 5, maar dat is weer iets dat aan de antenne ligt. Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Die problemen zijn niet van kracht bij iOS 6. Het probleem kwam in het begin blijkbaar wel even voor, maar dat was echt een foutje van Apple zelf. Even later was het alweer opgelost. Maar het ligt dus niet aan iOS 6 zelf. Wel aan iPhone 5, maar dat is weer iets dat aan de antenne ligt. Alweer? waarom fixen ze dat niet meteen ... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb anders nog geen problemen met iOS 6 op m'n Iphone 5 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Die problemen zijn niet van kracht bij iOS 6. Het probleem kwam in het begin blijkbaar wel even voor, maar dat was echt een foutje van Apple zelf. Even later was het alweer opgelost. Maar het ligt dus niet aan iOS 6 zelf. Wel aan iPhone 5, maar dat is weer iets dat aan de antenne ligt. Alweer? waarom fixen ze dat niet meteen ... Omdat ze graag haatvoer aan fandriods geven, vinden ze leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.