Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb anders nog geen problemen met iOS 6 op m'n Iphone 5 Omdat iOS 6 ook voor de iPhone 5 gemaakt is. Wat betreft de Wi-Fi-problemen waar Maikle het over had, die zijn bij slechts een beperkt aantal gebruikers voorgekomen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb anders nog geen problemen met iOS 6 op m'n Iphone 5 Omdat iOS 6 ook voor de iPhone 5 gemaakt is. Wat betreft de Wi-Fi-problemen waar Maikle het over had, die zijn bij slechts een beperkt aantal gebruikers voorgekomen. Ah, ok Ik ben heel erg tevreden over iOS 6 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Ik opzich ook. Tenminste, qua functionaliteit is er veel nieuws. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 En dat gezeik dat de Iphone een dual-core processor heeft kan me geen reet scheen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 't Maakt sowieso niet uit, want het is sinds enkele dagen bekend dat de iPhone 5 de snelste smartphone op het moment is (zelfs met Galaxy SIII met Jelly Bean meegerekend; in eerste instantie zou die toch net iets sneller zijn, maar dat is nu tegengesproken). Zie: iPhoneclub - PCMag: ‘iPhone 5 is snelste smartphone van dit moment’. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) 't Maakt sowieso niet uit, want het is sinds enkele dagen bekend dat de iPhone 5 de snelste smartphone op het moment is (zelfs met Galaxy SIII met Jelly Bean meegerekend; in eerste instantie zou die toch net iets sneller zijn, maar dat is nu tegengesproken). Zie: iPhoneclub - PCMag: 'iPhone 5 is snelste smartphone van dit moment'. Er is melding van totale ontkenning bij een fandroid genaamd Davedavy. PS: Bij Sunspider geldt: hoe lager de score, hoe beter. Bewerkt: 25 september 2012 door MegaPilot Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Die problemen zijn niet van kracht bij iOS 6. Het probleem kwam in het begin blijkbaar wel even voor, maar dat was echt een foutje van Apple zelf. Even later was het alweer opgelost. Maar het ligt dus niet aan iOS 6 zelf. Wel aan iPhone 5, maar dat is weer iets dat aan de antenne ligt. Alweer? waarom fixen ze dat niet meteen ... Omdat ze graag haatvoer aan fandriods geven, vinden ze leuk Pff, dus mensen betalen zoveel geld om mij op iOS topics te laten commenten terwijl ik op zoveel andere nuttige topics had kunnen reageren 't Maakt sowieso niet uit, want het is sinds enkele dagen bekend dat de iPhone 5 de snelste smartphone op het moment is (zelfs met Galaxy SIII met Jelly Bean meegerekend; in eerste instantie zou die toch net iets sneller zijn, maar dat is nu tegengesproken). Zie: iPhoneclub - PCMag: ‘iPhone 5 is snelste smartphone van dit moment’. Is niet zo moeilijk als je een OS hebt met zo weinig functionaliteit. HTC one X scoort trouwens hoger in graphics, dus ik weet niet wat voor propoganda die website aanlevert. En waarom rammen ze de Droid in de grafiek? Dat is hoogstens een budget telefoon ... En mijn Nexus 7 tablet scoort nu dus ongeveer even hoog als de iPhone 5, alleen dan wel voor 500 euro goedkoper. Bewerkt: 25 september 2012 door Maikle Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Die problemen zijn niet van kracht bij iOS 6. Het probleem kwam in het begin blijkbaar wel even voor, maar dat was echt een foutje van Apple zelf. Even later was het alweer opgelost. Maar het ligt dus niet aan iOS 6 zelf. Wel aan iPhone 5, maar dat is weer iets dat aan de antenne ligt. Alweer? waarom fixen ze dat niet meteen ... Omdat ze graag haatvoer aan fandriods geven, vinden ze leuk Pff, dus mensen betalen zoveel geld om mij op iOS topics te laten commenten terwijl ik op zoveel andere nuttige topics had kunnen reageren 't Maakt sowieso niet uit, want het is sinds enkele dagen bekend dat de iPhone 5 de snelste smartphone op het moment is (zelfs met Galaxy SIII met Jelly Bean meegerekend; in eerste instantie zou die toch net iets sneller zijn, maar dat is nu tegengesproken). Zie: iPhoneclub - PCMag: ‘iPhone 5 is snelste smartphone van dit moment’. Is niet zo moeilijk als je een OS hebt met zo weinig functionaliteit. HTC one X scoort trouwens hoger in graphics, dus ik weet niet wat voor propoganda die website aanlevert. En waarom rammen ze de Droid in de grafiek? Dat is hoogstens een budget telefoon ... En mijn Nexus 7 tablet scoort nu dus ongeveer even hoog als de iPhone 5, alleen dan wel voor 500 euro goedkoper. Er is dan wel minder functionaliteit dan bij Android, maar dat maakt iOS zo veilig tegen virussen. Trouwens, iOS biedt ook cloudopslag-mogelijkheden. Bij Android moet je handmatig alles overal op gaan zetten. Maar als je even een backupje wilt laten maken (zonder dat je er ook maar aan hoeft te denken), dan is iOS gewoon beter. Iedere dag wordt gewoon netjes een backupje gemaakt. Kan Android niet, hé? Trouwens, iOS kent zwaardere mogelijkheden. Wel wat minder, maar flink wat zwaarder. iOS 6 was op sommige apparaten meer dan 1 GB groot. Hoe groot is Android 4.0 maximaal (dus op het apparaat waarvoor het meeste nodig is)? Dat wil ik dan toch weleens weten. Want ook al kent iOS wat minder functies, er wordt nog altijd meer gevraagd daarvoor. En er zitten functies bij die je op Android trouwens niet vindt. Denk aan Twitter en Facebook-integratie. Je kunt gemakkelijk vanuit je berichtencentrum een tweetje versturen of een post naar Facebook sturen. En is er een app, liedje of wat dan ook dat je leuk vindt? Dan 'Like' je hem vanuit de App Store, iTunes Store of iBookstore, simpel. iOS kent gewoon functies die handiger zijn. Daarnaast is het meer een 'zakelijker' apparaat. Android is echt voor de mensen die volledige vrijheid willen en niet bang zijn voor wat virussen. Je vergelijkt op het laatst trouwens een tablet met een iPhone 5, dat kan gewoon niet. Vergelijk die tablet dan gewoon met bijvoorbeeld de nieuwe iPad ofzo. En dan tot slot het scherm van die HTC waarover je spreekt: de iPhone 5 levert nog altijd betere beeldkwaliteit, kijkende naar de software. Deze wordt namelijk altijd aangepast aan het scherm van het toestel. Omdat iOS van zichzelf al heel erg scherp oogt, maakt het niet uit of het Retina-scherm van de iPhone wat minder goed is dan dat van een HTC. Plus, het scherm van de HTC One X is 5 inch (even snel gegoogled). Dat is al een hele inch groter dan het scherm van de iPhone 5. Dan mag je ook wel verwachten dat die betere kwaliteit levert. Maar goed, 5 inch is sowieso al vrij veel. Als er ooit een iPhone komt met zo'n groot scherm, dan stap ik dus echt af van Apple. Want zo'n scherm kun je gewoon niet fatsoenlijk gebruiken. Veel broeken bieden al amper ondersteuning om mijn 3,5 inch iPhone / iPod touch in m'n zak te steken. Bewerkt: 25 september 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Als er ooit een iPhone komt met zo'n groot scherm, dan stap ik dus echt af van Apple. Want zo'n scherm kun je gewoon niet fatsoenlijk gebruiken. Veel broeken bieden al amper ondersteuning om mijn 3,5 inch iPhone / iPod touch in m'n zak te steken. Toch nog iemand die mij begrijpt. Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Vergeleken met de iPad 3 is de nexus 7 volgens de benchmarks zelfs zeer hoog op alle punten. Klik (random van google). Virusdistributie ligt aan de manier hoe Apple zijn applicaties controleert (handmatig), en Android die volledig open is. Daarnaast is het ook nog de vraag wat je een virus vindt. Android heeft net als bij Apple rechten per applicatie, en het is dus meestal de verantwoordelijkheid van de gebruiker om het te installeren. Je gaat me niet vertellen dat bij Apple minder informatie wordt gelogd dan bij Android want bewijs dat maar eens. Bij Android krijg je misschien de indruk dat er meer Rotzooi op de achtergrond draait, maar dat komt alleen omdat het volledig open is, in tegenstelling tot iOS. Daarnaast is Android zeer handig met het delen van Content. Door de Content Interface is het vrijwel mogelijk alles te delen (pagina's in een app / Text / koppelingen / etc). En voor het liken van muziek zal er heus wel een App bestaan aangezien Android niet standaard vast zit aan een muziek speler. En bij de HTC X one heb ik het niet over het scherm, maar over de benchmarks, net zoals op de Apple fan club.apple website. Ohja, Google synchorniseert alle informatie automatisch (tenzij je dit niet wilt natuurlijk) en ook hier hoef je nooit naar te kijken. Wat nog het handigste is, is het feit dat je Tabs die je bv op je tablet kijkt daarna verder kan bekijken op je computer of mobiel. Volledig gesyncd, en dus ook nooit informatie verlies. Bewerkt: 25 september 2012 door Maikle Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Helaas zijn dergelijke benchmarks niet betrouwbaar wanneer ze gemeten zijn met 1 toestel van een bepaald model. Je moet dit met meerdere toestellen van hetzelfde model testen en daarvan een gemiddelde nemen om tot een betrouwbaar resultaat te komen. Dit doe je dan natuurlijk voor alle models. Vele factoren bepalen de snelheid en kunnen zo de testresultaten beïnvloeden. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Vergeleken met de iPad 3 is de nexus 7 volgens de benchmarks zelfs zeer hoog op alle punten. Klik (random van google). Virusdistributie ligt aan de manier hoe Apple zijn applicaties controleert (handmatig), en Android die volledig open is. Daarnaast is het ook nog de vraag wat je een virus vindt. Android heeft net als bij Apple rechten per applicatie, en het is dus meestal de verantwoordelijkheid van de gebruiker om het te installeren. Je gaat me niet vertellen dat bij Apple minder informatie wordt gelogd dan bij Android want bewijs dat maar eens. Bij Android krijg je misschien de indruk dat er meer Rotzooi op de achtergrond draait, maar dat komt alleen omdat het volledig open is, in tegenstelling tot iOS. Daarnaast is Android zeer handig met het delen van Content. Door de Content Interface is het vrijwel mogelijk alles te delen (pagina's in een app / Text / koppelingen / etc). En voor het liken van muziek zal er heus wel een App bestaan aangezien Android niet standaard vast zit aan een muziek speler. En bij de HTC X one heb ik het niet over het scherm, maar over de benchmarks, net zoals op de Apple fan club.apple website. Ohja, Google synchorniseert alle informatie automatisch (tenzij je dit niet wilt natuurlijk) en ook hier hoef je nooit naar te kijken. Wat nog het handigste is, is het feit dat je Tabs die je bv op je tablet kijkt daarna verder kan bekijken op je computer of mobiel. Volledig gesyncd, en dus ook nooit informatie verlies. Ook bij iOS wordt er veel gebruikt op de achtergrond. Denk bijvoorbeeld aan Apple Push Notification Service. Deze wordt gebruikt om notificaties op te vangen. Notificaties worden altijd eerst naar de server (APNS, even afgekort) gestuurd en dan naar de betreffende gebruiker. Je hebt wel gelijk dat er bij Apple ook gewoon veel gelogd wordt, maar de gebruiker voor veel dingen zelf bepalen of hij/zij dat wil. Crashes kun je bijvoorbeeld automatisch laten doorgeven. Informatie over die crashes kun je ook zelf helemaal bekijken. Niet dat de gewone consument er iets aan heeft, maar technische mensen weer wel. Ik weet dat je het niet over het scherm van de HTC One X had, maar ik vond het wel een belangrijk punt om even te noemen. Tabs kun je bij Safari ook sinds iOS 6 laten synchroniseren. Helaas heeft Apple momenteel nog niet Safari voor Windows geüpdated met de functionaliteit. De functie wordt trouwens iCloud Tabs genoemd. Op de Mac (OSX Mountain Lion vereist met Safari 6+) is het al mogelijk. En volgens veel gebruikers werkt het zoals iCloud; zonder enig gekloot. Trouwens, ook het openen van Leeslijsten is al even mogelijk (ook op Windows). Dit geeft je de mogelijkheid om een site op te slaan zodat je deze later terug kunt lezen (niet offline; je slaat als het ware de link op). Bij iOS 6 is er een Offline Leeslijst functie toegevoegd, maar deze moet ook nog gaan komen voor Windows. Your turn. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Pff, dus mensen betalen zoveel geld om mij op iOS topics te laten commenten terwijl ik op zoveel andere nuttige topics had kunnen reageren Wie houdt je eigenlijk tegen? Mij zie je ook niet in het Andriod topic reageren, waarom niet, omdat Andriod mij niet boeit. Ik ben tevreden met mijn iOS toestel en weet ook wat Andriod heeft omdat ik de enigste Apple gebruiker hier in huis ben en de rest Andriod gebruiken(2 telefoons en een tablet). Probleem enkel is dat ik het zaakje kan oplossen wanneer een Andriod apparaat het niet doet, wat mij goed af gaat en dat is positief want ook Andriod werkt simpel en handig, het is alleen mijn ding niet. En wat is beter, blijft een persoonlijke kwestie, maar voor mij is het iOS. Ohja, verder heb ik een hekel aan Google, jammer dat Andriod van Google is anders had ik sneller een overstap gemaakt, wat ik iig niet van plan ben. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Zie: iPhoneclub - PCMag: ‘iPhone 5 is snelste smartphone van dit moment’. Nou, dat is ongetwijfeld een zeer objectieve website. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.