Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik kan niks opzoeken in de App Store, dan krijg ik de melding 'Verbinding met iTunes Store mislukt', heel irritant hoor.. Helloooow? Oh, haha. Had ik overeen gelezen. Je kunt je iOS-apparaat proberen te herstarten door de aan/uit-knop + thuisknop 10 seconden ingedrukt te houden. Hij wordt dan herstart. Deze methode werkt beter dan dat je de slider gebruikt om hem af te sluiten. Zorg wel dat je eerst alle applicaties afsluit (2x op thuisknop drukken voor multitaskingscherm en dan alles eruitgooien). Ik heb hetzelfde probleem gehad, waarbij deze methode me hielp. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Heel erg bedankt, het probleem is hiermee opgelost! De iPod aan-en uitzetten helpt inderdaad niet, dat had ik al gedaan Trouwens erg stom dat Apple de winkels niet eens verwittigd wanneer ze iPhones zullen binnnehebben..Ik ga niet effe een iPhone 5 via de Apple site bestellen, bij mij thuis is er niet 24/7 iemand thuis om dat pakje te ontvangen.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Heel erg bedankt, het probleem is hiermee opgelost! De iPod aan-en uitzetten helpt inderdaad niet, dat had ik al gedaan Trouwens erg stom dat Apple de winkels niet eens verwittigd wanneer ze iPhones zullen binnnehebben..Ik ga niet effe een iPhone 5 via de Apple site bestellen, bij mij thuis is er niet 24/7 iemand thuis om dat pakje te ontvangen.. Goed om te horen. De reden dat de Apple Premium Resellers (APR) nog geen iPhone 5 lichtingen krijgen, is dat Apple's eigen voorraden al vrij karig zijn. Dit komt door het tekort aan bepaalde onderdelen, zoals de nieuwe lightning kabel, de displays enz. Het kan wel even duren voordat ook zij ladingen binnen krijgen. Apple Stores krijgen altijd voorrang. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. En de nieuwe iPod touch en nano zijn pas ín oktober verkrijgbaar volgens de website. Dus ben het er wel mee eens dat de organisatie nogal faalt ineens. Zo ken ik Apple niet meer. Dit gaat gewoon zo sinds Steve Jobs aftrad als CEO en het stokje overdroeg aan Tim Cook... Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 - Quote - Ehm, dit topic gaat toch echt over iOS (en iCloud), hoor. Zie titel. Daarnaast vind ik dit topic trouwens juist wel geschikt voor discussies tussen iOS en Android. Maar goed, als dat tegen de regels in is, dan moet het maar gewoon stoppen, hé. Mijn excuses ik had mijn tekst rechtstreeks gekopiëerd vanuit het android topic. Zoals ik zei vergelijkingen mogen best wel maar discussies over een besturingssysteem moet gewoon gebeuren in het destbetreffende topic. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. Ik ben in Oberhousen geweest, en ik heb er een Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. Ik ben in Oberhousen geweest, en ik heb er een Goddank dat je dat overleefd hebt. Had gehoord dat er daar rellen waren en de politie dreigde de verkoop te staken. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. Ik ben in Oberhousen geweest, en ik heb er een Goddank dat je dat overleefd hebt. Had gehoord dat er daar rellen waren en de politie dreigde de verkoop te staken. Je, en OF er rellen waren! (Kon nog net aan de rellen ontsnappen ) Reageren
Sublime Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Misschien is het wel marketing, weinig iPhone's aanleveren. Zo lijkt het meer "exclusief". Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Yep, en hype creëren. Als er zat iPhone's waren hadden er ook niet tientallen mensen voor de winkels hoeven slapen, wat weer een hoop "nieuws"-berichten oplevert. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen. Ja, en geen familie leden die werkloos/gepensioneerd zijn? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Ja, en geen familie leden die werkloos/gepensioneerd zijn? Dat ik daar niet aan gedacht heb, fail. Ik heb niks tegen op internet kopen, maar ff 800 euro betalen voor een product dat pas na 3/4 weken geleverd wordt, nee, dat vertrouw ik niet echt. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Daarnaast , je kan hem ook gewoon op school laten bezorgen . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Daarnaast , je kan hem ook gewoon op school laten bezorgen . Dan zou je wel echt een Apple-probleem hebben, hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.