Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst:

Meh... :puh:

Trouwens, als ik mn iPad op mn computer aansluit staat er: Opladen Uit.. Kan ik hem echt alleen maar via netstroom opladen?

Geplaatst:

Meh... :puh:

Trouwens, als ik mn iPad op mn computer aansluit staat er: Opladen Uit.. Kan ik hem echt alleen maar via netstroom opladen?

Jep, helaas wel. iPad's hebben meer aan volt nodig dan een iPhone/iPod touch en pc's kunnen dat niet aanleveren, omdat ze het zelf nodig hebben. Dus opladen van een iPad is inderdaad alleen mogelijk via netstroom.

Geplaatst:

Oh ok.. Vind Slide to Unlock trouwens beter dan vegen over scherm. Met mn android telefoon unlockt ie zichzelf heel vaak daardoor..

Geplaatst:

Ik heb iOS7 ongeveer een uurtje of drie op mijn iPhone 4s gehad, waarschijnlijk nooit meer. Ik vind de veranderingen nogal 'kinderlijk'. Ik heb dan ook maar de developer build gehad, alleen maar lagg, bij al mijn apps, ook gewoon de Twitter app. De dynamische achtergrond is zeker niet wat ik er van had verwacht, ik had iets speciaal verwacht, niet een 10% draaiende achtergrond.

Geplaatst:

Je moet niks, maar als het je niet bevalt, probeer het dan eerst uit.

Dat is dus een probleem, je kan wss niet eens meer terug op een legale manier?

Zodra de officiële versie uit is weliswaar.

En de hoop mensen die zeggen 'mensen wouden verandering', is na mijn mening een hoop lulkoek.

Er zijn een hele hoop die ruim tevreden waren, nu is het hele thema aangepast op die 12-jarige en hun JB kapsels imo.

Geplaatst: (bewerkt)

En de hoop mensen die zeggen 'mensen wouden verandering', is na mijn mening een hoop lulkoek.

Er zijn een hele hoop die ruim tevreden waren, nu is het hele thema aangepast op die 12-jarige en hun JB kapsels imo.

Nou, je kunt toevallig wel degelijk terug van een beta naar een oudere final iOS-versie. Echter teruggaan vanaf de final (ofwel publieke) versie teruggaan naar een oudere iOS-versie, dat is niet mogelijk. Apple heeft dit op nieuwere toestellen gewoon onmogelijk gemaakt. Op een iPhone 4 en (volgens mij) iPad 2 kan het nog. Maar op de latere apparaten niet meer helaas.

Trouwens, er zijn ook veel mensen die eerst tevreden waren, maar nu zelfs helemaal enthousiast zijn over iOS 7, hé. Ik bijvoorbeeld. Apple heeft mijn verwachtingen echt overtroffen, vooral als het gaat om functionaliteit. :puh: Maar ik begrijp niet dat je mijn opmerking lulkoek vindt, want het is gewoon zo. Ik kan me best voorstellen dat je het lelijk vindt, maar ga dan niet lopen te zeuren dat je zo graag eens iets totaal anders wilde (naar degenen gericht die zoveel kritiek leveren op het huidige design).

Ik zal mensen wel nooit begrijpen, hé. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Nou, je kunt toevallig wel degelijk terug van een beta naar een oudere final iOS-versie. Echter teruggaan vanaf de final (ofwel publieke) versie teruggaan naar een oudere iOS-versie, dat is niet mogelijk. Apple heeft dit op nieuwere toestellen gewoon onmogelijk gemaakt. Op een iPhone 4 en (volgens mij) iPad 2 kan het nog. Maar op de latere apparaten niet meer helaas.

Trouwens, er zijn ook veel mensen die eerst tevreden waren, maar nu zelfs helemaal enthousiast zijn over iOS 7, hé. Ik bijvoorbeeld. Apple heeft mijn verwachtingen echt overtroffen, vooral als het gaat om functionaliteit. :puh: Maar ik begrijp niet dat je mijn opmerking lulkoek vindt, want het is gewoon zo. Ik kan me best voorstellen dat je het lelijk vindt, maar ga dan niet lopen te zeuren dat je zo graag eens iets totaal anders wilde (naar degenen gericht die zoveel kritiek leveren op het huidige design).

Leg mensen eens geen woorden in de mond, de reden is dat ik juist die opmerking lulkoek vind is omdat er ook een hoop mensen tevreden waren over de huidige thema.

Ik bijvoorbeeld, ik wou geen verandering, ik sta best open voor verandering maar een verandering tussen A en ineens Z is wel heel groot.

Geplaatst:

Leg mensen eens geen woorden in de mond, de reden is dat ik juist die opmerking lulkoek vind is omdat er ook een hoop mensen tevreden waren over de huidige thema.

Ik bijvoorbeeld, ik wou geen verandering, ik sta best open voor verandering maar een verandering tussen A en ineens Z is wel heel groot.

Ik weet dat het een zeer grote verandering is, maar het blijft toch een kwestie van wennen. Het is inderdaad zo dat het huidige design er ook prima uitziet, maar zeg nou eerlijk: beter het design van iOS 7 dan nog eens vijf jaar met hetzelfde design. Of kun je je daar niet zo in vinden?

Het blijft uiteraard je eigen mening en die respecteer ik ook. Maar houdt er rekening mee dat als je het niks vindt, je de komende jaren beter een Android-toestel kunt hebben of je iOS-apparaat moet jailbreaken. Want ik weet zeker dat Apple zeker vijf jaar hetzelfde design blijft behouden. Dat je dat even weet. :puh:

Geplaatst:

Snel vraagje voor de iCloud-experts:

Ik moest wat vertalingen controleren op OS X. Daarbij heb ik notities gemaakt in de Teksteditor en dit bestand opgeslagen in iCloud. Ik hoopte hier op mijn normale computer makkelijk bij te kunnen, maar via de website kun je alleen contacten en agenda en zo raadplegen.

Weet iemand hoe ik dit bestand makkelijk kan benaderen zonder OS X weer helemaal op te starten? Vanwege de verschillende partitie-indeling kan ik er niet direct bij.

Geplaatst: (bewerkt)

Notities die opgeslagen zijn in iCloud vanaf de standaard Notities-app op Mac OSX (en iPhone/iPad/iPod touch) kunnen worden beheerd op deze pagina. Of beantwoordt dit je vraag niet?

Indien je gebruik maakt van een teksteditor van een derde partij, dan raad ik je aan de website van de desbetreffende ontwikkelaar te raadplegen. Zij zullen waarschijnlijk wel een mogelijkheid ter beschikking hebben om je opgeslagen notities ook via de website te beheren.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Hmm, een andere mogelijkheid is dat hij bij de iWork-pagina van de website staat (bij bijvoorbeeld Pages), maar ook dat betwijfel ik eigenlijk. In dit geval lijkt het erop dat de iCloud-integratie met Teksteditor alleen werkt wanneer je meerdere Macs op hetzelfde Apple ID gebruikt. Ofwel, het is dan simpelweg niet mogelijk het bestand te bekijken vanuit de browser, helaas.

Misschien in het vervolg een applicatie gebruiken waar ook een webapp voor is? Zoals bijvoorbeeld Evernote? :puh:

Geplaatst:

Ik weet dat het een zeer grote verandering is, maar het blijft toch een kwestie van wennen. Het is inderdaad zo dat het huidige design er ook prima uitziet, maar zeg nou eerlijk: beter het design van iOS 7 dan nog eens vijf jaar met hetzelfde design. Of kun je je daar niet zo in vinden?

Het blijft uiteraard je eigen mening en die respecteer ik ook. Maar houdt er rekening mee dat als je het niks vindt, je de komende jaren beter een Android-toestel kunt hebben of je iOS-apparaat moet jailbreaken. Want ik weet zeker dat Apple zeker vijf jaar hetzelfde design blijft behouden. Dat je dat even weet. :puh:

Dan komt er maar een Jailbreak, no fucking way dat ik met dit lelijk design ga werken.

Of ik blijf op iOS 6, zal voorlopig van apps uit ook nog blijven ondersteunen, nieuwe fucnties zijn ook weer niet zo spannend.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Apple heeft vanavond de resultaten voor het derde kwartaal van dit jaar bekendgemaakt.

De exacte cijfers zijn als volgt (tussen haakjes toont de resultaten van het vorige kwartaal):

iPhone - 31,241 miljoen stuks (Q2 FY13: 37,430 miljoen stuks)

Leuk weetje is dat het het beste junikwartaal ooit geweest is voor iPhone

iPad - 14,617 miljoen stuks (Q2 FY13: 19,477 miljoen stuks)

iPod - 4,569 miljoen stuks (Q2 FY13: 5,633 miljoen stuks)

Mac - 3,754 miljoen stuks (Q2 FY13: 3,952 miljoen stuks)

Apple Inc. - Q3 2013 Unaudited Summary Data

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...