Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen ben ik bang dat de 6 lang niet zo goed verkocht gaat worden als de 5 en 5S :puh:

Oh, maar dat zei men ook van de 4S en de daaropvolgende modellen. Talloze reacties op iPhoneclub dat ze iets anders gingen kopen, en toch braken de verkoopscijfers weer records.

Ik denk juist dat ze met een 4,7 inch en een 5,5 inch model serieus veel zullen verkopen. Een normaal model een een phablet model, dan zit je rechtstreeks in het vaarwater van de concurrenten.

Ik zou mensen de mogelijkheid geven te kiezen tussen 4 inch, 4,7 inch en 5,5 inch, dán zullen ze echt veel verkopen. Want geloof me, ik ga liever voor 4 inch dan voor 4,7 inch als dat zou kunnen. :puh:

-----

Nieuwsbericht 7/7/14:

Apple heeft vanavond iOS 8 bèta 3 uitgebracht aan ontwikkelaars. Installeren ervan is mogelijk als je iOS 8 bèta 2 gebruikt. Zit je nog op bèta 2, update dan vanaf het Apple Developer Center. Houd websites als iPhoneclub, One More Thing, Macrumors of Dutch Tech Blog in de gaten voor alle informatie over de vernieuwingen en verbeteringen in iOS 8 bèta 3.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst:

Apple was wel altijd van de filosofie dat de iPhone met een hand bediend moet kunnen worden, ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

Vooralsnog installeer ik DP3 nog niet, hoor al van meerderen dat whatsapp nog steeds niet geweldig werkt. Zaterdag op vakantie en weinig zin in een niet werkende iPhone :puh:

Geplaatst:

Apple was wel altijd van de filosofie dat de iPhone met een hand bediend moet kunnen worden, ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

Vooralsnog installeer ik DP3 nog niet, hoor al van meerderen dat whatsapp nog steeds niet geweldig werkt. Zaterdag op vakantie en weinig zin in een niet werkende iPhone :puh:

En als je tijdelijk even omschakelt naar iMessage of iets dergelijks? :puh:

iOS 8 beta 3 werkt al een stuk stabieler dan beta 2, merk ik zelf. Animaties stotteren minder, minder apps crashen nu nog enzovoort. Ik vind het allemaal heel goed werken. Met iOS 7 duurde het tot de vijfde beta voor het zo stabiel was als nu met de derde beta van iOS 8.

Geplaatst:

Ja zei mijn schoonvader ook al inderdaad, geen optie aangezien ik bepaalde groupchats op whatsapp heb van vriendengroepen etc :puh:

Ja lees inderdaad wel al veel meer verbetering dan in iOS7, maar moet zeggen dat de ios7 beta's niet veel erg vervelende bugs hadden die je dagelijkse werkzaamheden ophielden

• 1 maand later...
Geplaatst:

Weet niet zeker of ik hier ook iPhone gerelateerde vragen kan stellen. Maar heeft iemand een idee in hoeverre de 5S prijs gaat dalen met de release van de 6? Als dit bij de 4s/5 ook zo is geweest, over wat voor daling hebben we het dan?

Weet niet zeker of ik hier ook iPhone gerelateerde vragen kan stellen. Maar heeft iemand een idee in hoeverre de 5S prijs gaat dalen met de release van de 6? Als dit bij de 4s/5 ook zo is geweest, over wat voor daling hebben we het dan?

Tot nu toe is het altijd zo geweest dat iedere beschikbare iPhone jaarlijks €100 omlaag ging. Met uitzondering van de iPhone 5, omdat deze werd vervangen door de 5c. In ieder geval zou het moeten betekenen dat de iPhone 5s na de keynote van vanavond van €699 naar €599 gaat. Maar het blijft Apple. Het kan nog altijd veranderen. Misschien dat ze bijvoorbeeld expres, om te zorgen dat hun winstmarge toch nog een beetje hoog blijft, het 16 GB model uit de schappen gaan halen en dat je als basismodel alleen voor de 32 GB-variant kunt gaan. Die zou dan, gezien de huidige jaarlijkse prijsdalingen, €699 moeten gaan kosten.

Ik zou zeggen, houd de keynote vanavond in de gaten of zie het naderhand op Apple's eigen Online Store. ;)

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar het antwoord op jouw vraag, want ik ga misschien niet voor de iPhone 6. Simpelweg omdat deze naar verluidt duurder zal worden en ik wil toch graag upgraden van m'n iPhone 4S zonder me blauw te betalen. :puh:

Bedankt voor je snelle reactie! :) Had niet door dat het al de negende is. :bonk: Wist wel dat er iets zou komen op die datum!

Bewerkt: door .Sharingan
  • 3 weken later...

iOS 8.0.1 nu beschikbaar

Changelog:

• Er is een probleem verholpen zodat HealthKit-apps nu beschikbaar kunnen worden gemaakt in de App Store
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat toetsenborden van derden gedeselecteerd konden worden wanneer een gebruiker zijn of haar toegangscode invoerde
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat sommige apps geen toegang meer hadden tot foto's in de fotobibliotheek
  • De betrouwbaarheid van de Bereikbaarheid-functie op de iPhone 6 en iPhone 6 Plus is verbeterd
  • Er is een probleem verholpen dat kon leiden tot onverwacht gebruik van mobiele data bij het ontvangen van sms/mms-berichten
  • Betere ondersteuning voor 'Vraag om te kopen' bij gezinsdeling voor aankopen vanuit apps
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat beltonen niet werden teruggezet uit iCloud-reservekopieën
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe leidde dat er geen foto's en video's vanuit Safari konden worden geüpload

Installeren van iOS 8.0.1 kun je doen door naar Instellingen > Algemeen > Software-update te gaan. Als de update gevonden is, tik dan op 'Downloaden en installeren'. Als je een toegangscode hebt ingesteld zul je deze moeten invoeren en tot slot moet je nog een privacyverklaring accepteren. De update zal dan worden binnengehaald.

Waarschuwing

Verschillende gebruikers hebben laten weten problemen met Touch ID en het mobiele netwerk te hebben. In dat tweede geval zien zij 'Geen service' staan op de plek waar normaal de naam van de provider wordt weergegeven. Aanbevolen wordt om de update voorlopig even niet te installeren totdat de problemen opgelost zijn. Echter komen de problemen niet bij iedereen voor. Op mijn eigen iPhone 4S werkt alles naar behoren namelijk. Op eigen risico updaten dus!

Update: De update is inmiddels door Apple teruggetrokken. Dit houdt in dat hij voorlopig dus even niet meer gedownload kan worden.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Kan ik in de app store ook zien welke apps ik allemaal op mijn vorige iPhone's had? Kan 't niet vinden..

Kan ik in de app store ook zien welke apps ik allemaal op mijn vorige iPhone's had? Kan 't niet vinden..

Zeker. Wanneer je in de App Store naar het Updates-tabblad gaat en dan naar Aankopen gaat zie je twee andere tabbladen boven: 'Alle' en 'Niet op deze iPhone'. Je moet dan vanzelfsprekend het tweede tabblad aantikken. Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Alles wat je ooit gekocht/gedownload hebt, staat bij aankopen ;)

Edit: je was me voor :puh:

Bewerkt: door im_ruben
  • 2 weken later...

En iOS 8.1.2 is uit heren, updaten maar. :)

In deze versie zijn problemen opgelost, inclusief een probleem waardoor via de iTunes Store gekochte beltonen mogelijk zijn verwijderd van uw iOS-apparaat. Om deze beltonen terug te zetten, gaat u naar itunes.com/restore-tones vanaf uw iOS-apparaat.

Informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina: http://support.apple...ewlocatie=nl_NL.

34is6m8.png

Volgende apparaten ondersteunen iOS 8.1.2, even als quick reminder:

• iPhone 4S
  • iPhone 5
  • iPhone 5c
  • iPhone 5s
  • iPhone 6
  • iPhone 6 Plus
  • iPod touch (5e generatie)
  • iPad 2
  • iPad (3e generatie)
  • iPad (4e generatie)
  • iPad Air
  • iPad Air 2
  • iPad mini
  • iPad mini 2
  • iPad mini 3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...