Jump to content

vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe moet je in een taxi zitten(voor de noobs zo dat je de taxichauffer er niet uit haalt en dat die je ergens moet brengen) ik wil het weten om het te halen voor de liberty minute

• 4 weken later...
Geplaatst:

voor de ps3 gamer's taxi aanhouden L1 (de taxi stopt mit's er een in zit) in stappen 3hoekje ingedrukt houden (niet te kort anders sleur je de (tijdelijke)eigenaar er uit)

Geplaatst:

En op de xbox360 houdt je de Y-button ingedrukt, in plaats van enkel in te drukken.

Voor alle platforms geldt hetzelfde: Houdt de aangegeven knop in totdat je je personage in een animatie naar de achterportieren van de taxi ziet lopen / rennen of begint met achter in te stappen, dan kan je de knop loslaten.

Wat betreft je topictitel: Domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden. :tu:

Geplaatst:

Tenzij je één van mijn klasgenoten kent, dan weet je binnen drie dagen dat domme vragen wel bestaan...

Geplaatst:

Tenzij je één van mijn klasgenoten kent, dan weet je binnen drie dagen dat domme vragen wel bestaan...

Onnuttige bumb :7

dit topic mag een slotje :slotje: .

De hoeveelste keer is dit dat ik deze emoticon gebruik :7 .

Geplaatst: (bewerkt)

Onnuttige bumb :7

dit topic mag een slotje :slotje: .

De hoeveelste keer is dit dat ik deze emoticon gebruik :7 .

wow, een bump van 18 minuten :7

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

Kelwin, hij had het waarschijnlijk op Msigamer. Bovendien voegde jouw post ook niets toe aan dit topic, en je tweede post nóg minder. Je bent hier ondertussen al een tijdje dus je zou beter moeten weten. Mochten jullie dit topic gewoon laten rusten was er geen probleem geweest, doe dit dus ook in het vervolg.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...