Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Omdat ik me de laatste tijd steeds meer in Apple's eigen iOS 5 verdiep, besloot ik een nieuwe signature aanvraag te doen. Type: Signature Stijl: iOS 5 (Apple) Grootte: 500×150 Voorbeeld: Apple - iOS 5 (zie Extra voor toelichting) Tekst: Grand Theft Auto TOM (in Myriad Pro Light-font, welke hier eventueel gratis te downloaden is) Rand: Geen Kleuren: N.v.t. Render (optioneel): N.v.t. Extra (optioneel): De afbeeldingen die gebruikt moeten worden, zijn naar jouw keus. Zolang het maar zoveel mogelijk vertelt over iOS 5. Je kunt dus alle afbeeldingen gebruiken van die pagina. Tekst ervan is niet nodig. Uiteraard mag je ook gewoon alle icoontjes gebruiken en door elkaar husselen. In dit laatste geval zou ik dan ook graag het icoontje van iCloud willen zien. Kijk maar wat voor jou het beste is. Bewerkt: 25 oktober 2011 door Grand Theft Auto TOM
.Nicole. Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Ik ben er mee bezig weet niet of het lukt
Recommended Posts