jetse Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 met welke auto's gaat de deur open voor wheel arch angels. Bij mij gaat hij bij niet vel auto's open (tot nu toe nog geen één die ik heb geprobeerd) Wie weet voor welk voertuig ik hierin wel in kan alvast bedankt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hier zijn ze Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan en Uranus. Gebruik volgende keer zoekfuncti hé.Zijn al genoeg topics over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 De meeste auto's staan in de showrooom van wangcars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-starbucks- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 eehmm... waar is wangcars ook elweer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Wang cars voor je garage in Sf. Maar waarom post je dat hier helemaal offtopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-starbucks- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 omdat ik hier toevallig was <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) eehmm... waar is wangcars ook elweer? Zou je de Zoekfunctie volgende keer willen gebruiken? Bij het rode stipje is Wang Cars Edit: Renne was me voor . Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 omdat ik hier toevallig was <_< Ja,zo werkt dat niet. Lees maar eens de regels: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2309 Als je een grote behoefte moet maken en je loopt op een plein en doet het daar. Zeg je dan ook"ik doe het hier omdat ik toevallig hier ben". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-starbucks- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 rustig jonge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 uhm...hij post toch helemaal niet offtopic :huh: . in mijn vorige post zei ik dat de meeste auto´s die je bij wheel arch angels kunt tunen bij wang cars staan, en hij vraagt dan waar wangcars is. Dat is toch niet offtopic, want er staat auto´s die je bij wheel arch angels kunt tunen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Oke bedankt jongens het is mu gelukt en je kan je auto's daar trouwens echt vet tunen Ps: Starbucks zeg volgende even wat nuttigs in je berichten <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.