Jump to content

Gta iv downloaden of kopen via internet?


KoenKucharek

Recommended Posts

Hallo,

Mjn cd doet het steeds niet ik moet heel vaak schoonmaken pc opnieuw opstarten en net kreeg ik ook dat je scherm gaat schudden enzo als of ik hem illegaal heb gedownload.

Kan ik hem ook ergens online kopen dat die hem download ofzo? Want ik word hier echt gek van ik kan hem nu ook niet meer instaleren.

Alvast bedankt,

Koen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik dan gelijk voor het complete pakket voor 5 euro meer maar ik krijg nog een boete van een paar hondert euro voor een overtreding op me brommer.

Maar als ik hem koop en een nieuwe pc of windows opnieuw instaleerd moet ik hem dan weer op nieuw kopen?

En dan is het toch downloaden instaleren en spelen zonder cd ? Gewoon legaal dat je scherm niet gaat schudden enzo

Alvast bedankt,

Koen.

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het via steam koopt moet je ook een account hebben, en alle games die je via steam koopt worden gekoppelt aan jou account. Als je dus op een andere pc zou inloggen met je steam account zie je daar alle gekochte games staan

en via steam is het gewoon legaal ;)

Volgensmij kun je bij sommige game winkels ook je cd krasvrij laten maken, misschien dat dat ook een optie is?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het via steam koopt moet je ook een account hebben, en alle games die je via steam koopt worden gekoppelt aan jou account. Als je dus op een andere pc zou inloggen met je steam account zie je daar alle gekochte games staan

en via steam is het gewoon legaal ;)

Volgensmij kun je bij sommige game winkels ook je cd krasvrij laten maken, misschien dat dat ook een optie is?

Bedankt voor de reacties,

Ik weet het niet. Het lijkt met wel een mooie oplossing dat steam ze verkopen ook pakketen. Ik ga wacht nog ff op me boete hope dat ik die in termijnen kan betalen en dan ga ik het es uitzoeken. Want ik wil ook gewoon met die icenhancer mod spele anders is het zo saai.

In iedergeval bedankt,

Koen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties,

Ik weet het niet. Het lijkt met wel een mooie oplossing dat steam ze verkopen ook pakketen. Ik ga wacht nog ff op me boete hope dat ik die in termijnen kan betalen en dan ga ik het es uitzoeken. Want ik wil ook gewoon met die icenhancer mod spele anders is het zo saai.

In iedergeval bedankt,

Koen.

Boetes kun je niet in termijnen betalen, maar afgelopen weekend was GTA in de aanbieding, alle GTA's voor 10 euro :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: Koop al die GTA games, daar is nu op steam iets van 75% korting op! Echt een koopje en dan heb je nog alle game ook! (Inclusief TLAD en TBOGT) :tu:

Edit: Sorry het was dus een tijdelijke korting. Nu is het 30 euro voor het hele pakket, nog steeds goedkoop :engel:

Bewerkt: door Houstyn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: Koop al die GTA games, daar is nu op steam iets van 75% korting op! Echt een koopje en dan heb je nog alle game ook! (Inclusief TLAD en TBOGT) :tu:

Edit: Sorry het was dus een tijdelijke korting. Nu is het 30 euro voor het hele pakket, nog steeds goedkoop :engel:

Op steam ? Daar is het bij 40 voor alle gtas

Edit: steam klop echt niet gta 2 kost 30 euro en die kan je gratis downloaden op de site van rockstar

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: Koop al die GTA games, daar is nu op steam iets van 75% korting op! Echt een koopje en dan heb je nog alle game ook! (Inclusief TLAD en TBOGT) :tu:

Edit: Sorry het was dus een tijdelijke korting. Nu is het 30 euro voor het hele pakket, nog steeds goedkoop :engel:

Op steam ? Daar is het bij 40 voor alle gtas

Edit: steam klop echt niet gta 2 kost 30 euro en die kan je gratis downloaden op de site van rockstar

Maar dan moet je ook gelijk het gta pakket kopen. (alle gta's vanaf nu)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...