max_gtafreak Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hallo, Nadat ik laatst mijn computer had geupgraded van xp naar 7, lukt het mij niet meer om EFLC te modden. Zo heb ik bijvoorbeeld Simple trainer gedownload en geïnstalleerd, hij werkt wel maar slaat mijn settings niet op. Ook hetzelfde met auto mods. Ik heb er al twee geïnstalleerd, eentje werkt half, alleen de model maar niet de handling enzo. En de andere werkt totaal niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Probeer is eflc als administrator uit te voeren. Reageren
daniel-racer Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hallo, Nadat ik laatst mijn computer had geupgraded van xp naar 7, lukt het mij niet meer om EFLC te modden. Zo heb ik bijvoorbeeld Simple trainer gedownload en geïnstalleerd, hij werkt wel maar slaat mijn settings niet op. Ook hetzelfde met auto mods. Ik heb er al twee geïnstalleerd, eentje werkt half, alleen de model maar niet de handling enzo. En de andere werkt totaal niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Dat met die handling.. Is het dat als je links of rechts afslaat dat de auto om de kop gaat en op zijn dak blijft liggen? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 27 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 sorry voor het late reactie, nogal drukke schema. Maar het uitvoeren als administrator werkt niet. En met de handling bedoel ik dan dat het een rechte hoek maakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.