Jump to content

Windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Nadat ik laatst mijn computer had geupgraded van xp naar 7, lukt het mij niet meer om EFLC te modden. Zo heb ik bijvoorbeeld Simple trainer gedownload en geïnstalleerd, hij werkt wel maar slaat mijn settings niet op. Ook hetzelfde met auto mods. Ik heb er al twee geïnstalleerd, eentje werkt half, alleen de model maar niet de handling enzo. En de andere werkt totaal niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:

Hallo, Nadat ik laatst mijn computer had geupgraded van xp naar 7, lukt het mij niet meer om EFLC te modden. Zo heb ik bijvoorbeeld Simple trainer gedownload en geïnstalleerd, hij werkt wel maar slaat mijn settings niet op. Ook hetzelfde met auto mods. Ik heb er al twee geïnstalleerd, eentje werkt half, alleen de model maar niet de handling enzo. En de andere werkt totaal niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Dat met die handling.. Is het dat als je links of rechts afslaat dat de auto om de kop gaat en op zijn dak blijft liggen?

Geplaatst:

sorry voor het late reactie, nogal drukke schema. Maar het uitvoeren als administrator werkt niet. En met de handling bedoel ik dan dat het een rechte hoek maakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...