Jump to content

Letters zijn klein

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

Ik heb een probleem met Adobe Photoshop CS5. Als ik iets intyp bijvoorbeeld BoerTijger en ik pak 72pt komt dit in het klein eruit te zien. Hoe komt dit?

Geplaatst:

Aan de andere kant heb je misschien je werkruimte te groot ingesteld. Controleer dat je DPI waarde op 72 staat (als je iets voor web maakt): Menu -> Image -> Imgage Size ....

Geplaatst:

In het keuze menu bij Resolution zet je daar eerst Pixels/Inch (a.k.a. Dots Per Inch a.k.a. DPI). Daarna zet je als waarde 72.

Geplaatst:

Je document is 500×150 centimeter, dus 52361×15709 pixels. Omdat 72pt tekst ongeveer 70 pixels hoog is, ziet dit er dus heel klein uit in het hele grote formaat van je afbeelding. Probeer het formaat van je afbeelding eens te veranderen naar 500×150 pixels i.p.v. 52361×15709 pixels via Image Size.

Geplaatst:

Je document is 500×150 centimeter, dus 52361×15709 pixels. Omdat 72pt tekst ongeveer 70 pixels hoog is, ziet dit er dus heel klein uit in het hele grote formaat van je afbeelding. Probeer het formaat van je afbeelding eens te veranderen naar 500×150 pixels i.p.v. 52361×15709 pixels via Image Size.

Opgelost,

Thanks!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...