ietsAnders0 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 (bewerkt) Hierbij zou ik graag wat hulp willen met het bouwen van een PC. Heb hier een staan uit 2006 en het is tijd voor een nieuwe. Moet vooral een gaming computer worden, met de prijs kan natuurlijk onderhandeld worden. €400 mag namelijk ook wel. Hardeschijf het liefst met 1GB ram en het geheugen van de computer zelf minimaal 4gb. Hardeschijf 500GB of meer. Kast is niet belangrijk, zolang alles er maar in past. Budget: 350 Doel: Gaming, games zoals GTA IV (v?), BF3 etc. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: - Besturingssysteem: - Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien de hardeschijf. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf samenstellen Extra koeling (voor overklokken)?: Optioneel. Bewerkt: 26 oktober 2011 door igi0n Reageren
kelwin Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hierbij zou ik graag wat hulp willen met het bouwen van een PC. Heb hier een staan uit 2006 en het is tijd voor een nieuwe. Moet vooral een gaming computer worden, met de prijs kan natuurlijk onderhandeld worden. €400 mag namelijk ook wel. Hardeschijf het liefst met 1GB ram en het geheugen van de computer zelf minimaal 4gb. Hardeschijf 500GB of meer. Kast is niet belangrijk, zolang alles er maar in past. Budget: 350 Doel: Gaming, games zoals GTA IV (v?), BF3 etc. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: - Besturingssysteem: - Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien de hardeschijf. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf samenstellen Extra koeling (voor overklokken)?: Optioneel. met zon budget kan je bf3 en gta iv vrijwel niet spelen. en wat bedoel je hierme? Hardeschijf het liefst met 1GB ram en het geheugen van de computer zelf minimaal 4gb Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Ik zie in je sig staan dat je een X360 hebt? Beter koop je daar GTA en BF3 van dat geld wat je nu hebt, en spaar je door voor een wat hoger budget tot ongeveer 600 euro. Vanaf dat bedrag krijg je de betere pc's en die langer meegaan qua game eisen. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hierbij zou ik graag wat hulp willen met het bouwen van een PC. Heb hier een staan uit 2006 en het is tijd voor een nieuwe. Moet vooral een gaming computer worden, met de prijs kan natuurlijk onderhandeld worden. €400 mag namelijk ook wel. Hardeschijf het liefst met 1GB ram en het geheugen van de computer zelf minimaal 4gb. Hardeschijf 500GB of meer. Kast is niet belangrijk, zolang alles er maar in past. Budget: 350 Doel: Gaming, games zoals GTA IV (v?), BF3 etc. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: - Besturingssysteem: - Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien de hardeschijf. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf samenstellen Extra koeling (voor overklokken)?: Optioneel. met zon budget kan je bf3 en gta iv vrijwel niet spelen. en wat bedoel je hierme? Hardeschijf het liefst met 1GB ram en het geheugen van de computer zelf minimaal 4gb Whoops, ik bedoel natuurlijk de videokaart. Ram dus 4gb Reageren
kelwin Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Het antwoord van GolfG60 is het best. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Koop er dan ook wat xbox LIVE Gold bij, dat is ook leuk voor je clan-collega's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.