pompower Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 telken als ik met gta san andreas mijn map open,(buiten een intrieur) crasht de game snap er zelf niks van, ik heb idd mods, maar geen nieuwe geeinstalleerd voordat hij dit probleem had. als iemand dit weet zal ik het graag horen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Heb je gta sa gekocht of gedowload, mijn vriend heeft een gedowloade en heeft dit probleem af en toe ook. Reageren
pompower Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Heb je gta sa gekocht of gedowload, mijn vriend heeft een gedowloade en heeft dit probleem af en toe ook. gedownload, maar speel het nu al 4 jaar en nog nooit gehad Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 gedownload Boef! Ik voorzie een slotje, want je handelt in strijd met de forumregels. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Heb je gta sa gekocht of gedowload, mijn vriend heeft een gedowloade en heeft dit probleem af en toe ook. gedownload, maar speel het nu al 4 jaar en nog nooit gehad Uhm, sorry hoor, maar GTA SA kost nu nog maar 2-5 euro in de winkel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.