Fezz Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 (bewerkt) Hoii. Ik ben bezig om een gaming pc samen te stellen (voor GTA V), en ik was van plan om een Nvidia GeForce GTX 460 te kopen, maar ik zou graag willen weten of er een beter videokaart is voor ongeveer hetzelfde geld. Een GTX 590 is een beetje te duur. Ik wil ook een AMD Phenom II X6 1090t te kopen, want een i7 is ook erg duur. Is het wel verstandig om die processor te kopen? Ik moet minimaal Battlefield 3 kunnen spelen op lage resolutie en settings gemiddeld. Is dit dan de goede keuze? Gaming PC Config Edit: Oh, en graag de overbodige dingen er uit halen als nodig. Bewerkt: 29 oktober 2011 door Fezz Reageren
kelwin Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 (bewerkt) Hoii. Ik ben bezig om een gaming pc samen te stellen (voor GTA V), en ik was van plan om een Nvidia GeForce GTX 460 te kopen, maar ik zou graag willen weten of er een beter videokaart is voor ongeveer hetzelfde geld. Een GTX 590 is een beetje te duur. Ik wil ook een AMD Phenom II X6 1090t te kopen, want een i7 is ook erg duur. Is het wel verstandig om die processor te kopen? Ik moet minimaal Battlefield 3 kunnen spelen op lage resolutie en settings gemiddeld. Is dit dan de goede keuze? Gaming PC Config Edit: Oh, en graag de overbodige dingen er uit halen als nodig. De AMD HD6850 is iets beter tegenover die GTX460. Maar waarom zo'n duur moederbord??? en wel 16gb RAM??? De Phenom II X6 1090T is een zeer goede keus, Hou deze keus maar. Bewerkt: 27 oktober 2011 door kelwin Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 voor dat budget is dat moederbord een erg goede keuze, een erg luxe moederbord. Draai hem hier zelf ook samen met een 1090T, ben er erg tevreden over. Voor grafische kaart zou ik ook eerder een HD6870 nemen of een GTX560, de 4 serie van nVidia zou ik persoonlijk mijden. De processorkoeler die je er apart bij hebt staan zou ik ook eruit halen, de cpu bevat standaard een koeler erbij, dus tenzij je wilt overclocken is een extra koeler overbodig Reageren
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Aparte koeler eruit, besparen op de kast tenzij je een kerstboom op je bureau wil staan hebben, half zoveel ram en kijken voor een GTX560 of beter. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Die kast is idd duur, op alternate heb je voor 33 euro ofzo al een mooie kast van coolermaster http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/productDetail.html?searchClass=pccase&artno=TQXM8A&cn=1&tn=BUILDERS Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Wat is überhaupt je budget? Ramgeheugen vervangen voor 8gb, cpu koeler voor een betere vervangen, hardeschijf voor een betere vervangen(0.17 cent per gb is veel) en een vergelijkbare Samsung kost 130 euro en voor dat geld heb je zelfs 2 tb. Evt. een andere kast, maar die drie dingen zou ik zeker veranderen. Reageren
Fezz Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 (bewerkt) Ik heb even gekeken en wat aangepast. Ik heb flink bespaart en er ook wat dingen uitgelaten die ik al heb. Lololol, minder falende configuratie. Bewerkt: 29 oktober 2011 door Fezz Reageren
Sublime Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 voor dat budget is dat moederbord een erg goede keuze, een erg luxe moederbord. Draai hem hier zelf ook samen met een 1090T, ben er erg tevreden over. Voor grafische kaart zou ik ook eerder een HD6870 nemen of een GTX560, de 4 serie van nVidia zou ik persoonlijk mijden. De processorkoeler die je er apart bij hebt staan zou ik ook eruit halen, de cpu bevat standaard een koeler erbij, dus tenzij je wilt overclocken is een extra koeler overbodig Hoezo zou je die persoonlijk mijden? Ik heb er namelijk ook één en hij is me nog niet tegengevallen tot nu toe Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 voor dat budget is dat moederbord een erg goede keuze, een erg luxe moederbord. Draai hem hier zelf ook samen met een 1090T, ben er erg tevreden over. Voor grafische kaart zou ik ook eerder een HD6870 nemen of een GTX560, de 4 serie van nVidia zou ik persoonlijk mijden. De processorkoeler die je er apart bij hebt staan zou ik ook eruit halen, de cpu bevat standaard een koeler erbij, dus tenzij je wilt overclocken is een extra koeler overbodig Hoezo zou je die persoonlijk mijden? Ik heb er namelijk ook één en hij is me nog niet tegengevallen tot nu toe De 4 serie werkt nou niet bepaald super, veel problemen, hoog energieverbruik en ze zijn nogal heethoofden, bij de 5 serie is dit allemaal gefixt, hierom is een GTX560 een betere keuze dan 460 Reageren
Fezz Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Okay, ik heb de 460 eruit gehaald en de 560 er voor in de plaats gedaan, en tevens de extra cpu koeling eruit gehaald zoals je al zei. Kom ik uit op 418 euro. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Okay, ik heb de 460 eruit gehaald en de 560 er voor in de plaats gedaan, en tevens de extra cpu koeling eruit gehaald zoals je al zei. Kom ik uit op 418 euro. Je bent een voeding en HDD vergeten. Reageren
Fezz Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Okay, ik heb de 460 eruit gehaald en de 560 er voor in de plaats gedaan, en tevens de extra cpu koeling eruit gehaald zoals je al zei. Kom ik uit op 418 euro. Je bent een voeding en HDD vergeten. Oh, die heb ik nog Reageren
kelwin Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Okay, ik heb de 460 eruit gehaald en de 560 er voor in de plaats gedaan, en tevens de extra cpu koeling eruit gehaald zoals je al zei. Kom ik uit op 418 euro. Je bent een voeding en HDD vergeten. Oh, die heb ik nog Hoeveel watt is doe voeding??????? Reageren
Fezz Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Werkelijk geen idee, hij werkt perfect op mijn huidige crap. Als het niet werkt hebben we nog een stapel liggen, en anders koop ik toch gewoon een nieuwe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.