Jump to content

Drum & Bass, Dubstep


moechy

Recommended Posts

Aangezien er ook een Hardstyle/Hardcore topic bestaat is hier het Drum & bass, Dubstep topic.

Voor alle fans!

Post maar los met je Favo clips, filmpjes, video's over D&B, Dubstep.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    17

  • GolfG60

    8

  • Hayte

    7

  • Djmaddox

    6

Echt niemand op dit forum die wat heeft met Dubstep? :(

Ik vind het ene kutgenre, verpest de totale sfeer op een standaard fuif. Dubstep moeten ze naar mijn mening draaien op dubstepevenementen, zoals ze ook alleen maar hardstyle draaien op hardstyleevenementen.

Desalniettemin vind ik het nummer Louder van DJ Fresh wel errggg nice, maar da's dan ook niet 'echt' dubstep.

Deze vind ik ook zo ongelofelijk nice, maar ook al weer niet echt dubstep imo.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De 'drop' is op 0:41 ;)

Climax heet zoiets.

Dubstep moeten ze naar mijn mening draaien op dubstepevenementen, zoals ze ook alleen maar hardstyle draaien op hardstyleevenementen.

Daar ben ik het niet met je eens, house draaien ze ook overal. Maargoed dat is jouw mening.

Dubstep is wel eens leuk tussendoor, maar daar houdt het bij op. Het is weer zo'n rage zoals met jumpstyle (wat de hele jump scene kapot heeft gemaakt), over een tijdje hoor je er niks meer over.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat heet een drop

In dubstep taal dan, maar in de wereld van elektronische muziek heet zoiets een climax. Of een anti-climax wat je vaak bij (echte) trance tegenkomt.

"t is gewoon een drop. En dubstep is fokking nice, dubstep nummertje er tussen door doet het altijd goed, hardstyle hoor je ook wel eens in de kroeg

Jammer genoeg wel ja.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Van een climax is niet echt te spreken, er wordt er niet echt naar opgebouwd zoals vaak bij trance en zo het geval is. Bij dubstep is het meestal gewoon een compleet andere beat, zou zelfs een ander liedje kunnen zijn.

En daarmee kaart ik ook meteen mijn probleem met dubstep aan. Het is zo.. barbaars. Simpel liedje pakken we eventjes, en dan op tijdstip A zetten we een complete verandering van het liedje in, die harder is, maar eigenlijk vrij weinig met het voorgaande stukje te maken heeft. En dan soms hier en daar een stukje van het vorige stukje...

Al moet ik wel zeggen dat ik momenteel naar een Knife Party mix luister. Gewoon, omdat ik er zin in had. :puh:

Mijn favo dubstep-achtige liedje;

Link to comment
Delen op andere websites

Van een climax is niet echt te spreken, er wordt er niet echt naar opgebouwd zoals vaak bij trance en zo het geval is. Bij dubstep is het meestal gewoon een compleet andere beat, zou zelfs een ander liedje kunnen zijn.

anti-climax, heerlijk element. Ik krijg daar altijd zo enorm veel energie van.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

En daarmee kaart ik ook meteen mijn probleem met dubstep aan. Het is zo.. barbaars. Simpel liedje pakken we eventjes, en dan op tijdstip A zetten we een complete verandering van het liedje in, die harder is, maar eigenlijk vrij weinig met het voorgaande stukje te maken heeft. En dan soms hier en daar een stukje van het vorige stukje...

Dat hangt af van waar je naar luistert. Er zijn absoluut wel dubstepnummers die dat niet hebben.

Even een heerlijk nummertje drumstep:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...