Jump to content

Drum & Bass, Dubstep


moechy

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    17

  • GolfG60

    8

  • Hayte

    7

  • Djmaddox

    6

Zodra er een Skrillex nummer wordt geplaatst pleeg ik zelfmoord bij diegene voor de deur....

Ik PM je het adres wel even.

Stuur je je adres nog?

Ik neem mijn raket mee, aangezien het nummer dat je postte, als ik killstreak 25 haal gebruik ik een nuke op je klootzak :{

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, weinig reactie in dit topic. Schrik ik toch even van, Drum & Bass en Dubstep zijn (tot vervelens toe..) 'the big thing' op het moment. Je kan op school niet meer rondlopen zonder het ergens te horen. Wel jammer, ze melken het genre helemaal uit. Skrillex vind ik goed, maar dat is dubstep/electro aan de lopende band vind ik. Om te kunnen charten. Leuk om op uit te gaan, maar je bent het snel beu. Jammer dat de meesten meteen 'Skrillex' denken bij het woord dubstep terwijl er veel betere shit te vinden is :D Zo denken de mensen ook aan Chase & Status met No Problem of Pendulum (die ook steengoede nummers maken natuurlijk) bij Drum & Bass en laten ze veel andere nummers en artiesten die vaak beter zijn links liggen.

Mijn Drum & Bass fav'jes van het moment:

_O_

En ook men Dubstep fav'jes:

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, voornamelijk dubstep is populair op dit moment. Drum'n Bass blijft (in dit land dan) nog steeds redelijk underground. Wat maar beter is ook, heb zelf veel liever d'nb dan dubstep.

Pendulum met d'nb associeren is overigens ook complete onzin. Luister maar eens naar In Silico en Immersion, dat is nog lastig Drum 'n Bass te noemen. Of fatsoenlijk. Hold Your Colour was geweldig, jammer dat ze niet met nog zo'n soort album uitkomen.

Het meest epic drum'n bass liedje wat ik ken is onderstaande. Echt geweldig. Eerst gehoord tijdens de BBC Radio 1 Drum'n Bass show, sindsdien fan...

Link to comment
Delen op andere websites

Jep idd, Another Planet van Pendulum vind ik echt een schitterende plaat. Maar ik nam maar een voorbeeld van wat ik meestal als antwoord krijg als ik op school of onder vrienden over Drum & Bass begin. En uhm, Drum & Bass raakt redelijk mainstream in België hoor vind ik. Komt vooral door Netsky. En nu ook andere producers die volgen natuurlijk.

En oh, BBC Radio 1 ! Geweldig toch, zo'n dingen hoor je gewoon niet bij ons.. Jammer. Iemand nog goeie oude Jungle of Breakbeat nummers btw?

EDIT: "Magic People, Voodoo People?" Fan van The Prodigy? :puh:

Bewerkt: door EazyEvert
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig, dubstep begon ik 4 jaar geleden te luisteren, kreeg reacties als 'wat is dit voorn onzin'. Nu het in is, jooaaaa dubstep koning boks alles. Laten we nu massaal naar klassiek gaan luisteren, kijken of we mozart nog terug schoppen in de top 40 :clown:

me youtube tags doen 't nie? :(

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, in België is meer DnB in de spotlight en in Nederland meer Dubstep, helaas.

Zo zul je zien dat over een tijdje hetzelfde gebeurd als met jumpstyle, mensen zijn het beu en het wordt compleet uitgekotst.

Ah, dat verklaart het. Maar ja, er zal inderdaad wel hetzelfde mee gebeuren ja. Als mensen opeens wakker worden en erachter komen dat "mainstream" dubstep redelijk crap is, zullen ze wel overstappen naar een andere mainstream verkrachting.

@EazyEvert; StuBru vind ik zelf anders een best wel goed radio station? Komt aardig overeen met de dingen die je tijdens daytime Radio 1 zou horen en zo... En jup, fan van Prodigy. Eerste band die ik live heb gezien (nja, naast Enter Shikari dan, die waren de openers (kut band)), was echt fucking geweldig xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...