GolfG60 Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 For many of us it's just a dream They're guided by the mainstream You need some balls, some self-esteem To float off to the substream It's bigger, better, louder Faster more distorted we're taking it to the extreme Come join us at the substream Maar je komt echt over als iemand die expres geen mainstream wil luisteren omdat je je anders wil definieren als de rest, als ik het zo lees. Het kan ook aan jouw manier van defineren liggen. Tis hoe je het bekijkt, ik ben niet een type die iedere hype of mode achtervolgt en daar wil ik eigenlijk ook niet bij horen. Ik kan ook zonder dubstep, en ik laat liever dubstep droppen dan dat ik over kom dat ik iedere mode of hype achtervolg En daarnaast, als je op tv/radio kijkt, alle mainstream die daarop komt is vaak de soort die hypers luisteren, imo is er veel betere dubstep dan dat maar daarvoor moet je verder kijken dan je neus lang is. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 (bewerkt) ik laat liever dubstep droppen dan dat ik over kom dat ik iedere mode of hype achtervolg Ja dat vind ik dus zo raar. Je doet het voor de muziek en niet voor je status. Bewerkt: 11 november 2011 door S-te-Fan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 ik laat liever dubstep droppen dan dat ik over kom dat ik iedere mode of hype achtervolg Ja dat vind ik dus zo raar. Je doet het voor de muziek en niet voor je status. Maar dubstep interesseert me niks meer, althans, dat komt door bepaalde mensen dat ik de 'normale' dubstep niet luister, eerst vertellen ze 'wat een kut muziek' en nu 'dubstep is baas' bij wijze van spreken, genoeg mensen die het luisteren voor mee te lopen en niet hun eigen mening vormen. En ik ben een type die een eigen mening over iets heeft, netzoals dat de huidige dubstep 9 van de 10 keer ruk is, en daarom wil ik niet in verband staan met zo'n mensen en de huidige dubstep. Daarnaast drop ik het ook omdat kut artiesten zoals Skrillex de scene overnemen terwijl het de grootste bagger is ooit gemaakt in de dubstep scene. Daarom luister ik soms wat underground artiesten of deathstep(hardere variant), vaak 10x zo goed en toch iets wat je niet overal hoort waardoor je er schijtziek van wordt. En nog iets, ik ben geen vaste fan van genres, ik luister dingen met vlagen, en dat was met dubstep ook, maar toen het commercieel werd heb ik het erg snel laten vallen en ik denk niet dat het snel terug komt. Reageren
EazyEvert Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Dit topic komt dan toch op gang? Ik ben persoonlijk ook zo hoor, beetje anti-mainstream. Mainstream artiesten beginnen (vaak vanwege de druk door hun platenlabels) muziek aan de lopende band te maken en brengen dan 6000 liedjes uit met dezelfde synth's, ... (Skrillex ahum, Skrillex) Ook kan ik er niet tegen dat mensen zich nu voordoen als die-hard dubstep fans en ik dan de woorden 'Skrillex heeft dubstep uitgevonden' uit hun mond hoor komen. (echt gebeurd) Maar om hun nu allemaal gaan afkraken en nooit in je leven nog naar Skrillex te luisteren omdat iedereen er naar luisterd vind ik nogal overdreven. Als ik naar een feestje ga hoop ik eigenlijk dat ze Ruffneck spelen, gewoon om eens heel hard op los te gaan. En dan ga ik me echt niet inhouden omdat dan plots iedereen in de tent begint mee te doen. Ik heb dubstep in 2009 leren kennen door Sweet Shop van Doctor P. In het begin was in een echte bro-stepper dus. Maar later ben ik ook naar de classics zoals Midnight Request Line van Skream, Far East van Exemen en Night van Benga & Coki beginnen luisteren. En die vind ik persoonlijk nog beter dan al dat brostep gedoe of hoe je het ook wil noemen. Elke avond wanneer ik thuis kom neem ik een kijkje op de websites van BBC Radio 1, 1xtra, KISS FM, en ook via youtube op Rinse FM. Als ik een nummer tegenkom waarvan ik zeg 'whoaa', dan blijf ik er naar luisteren. Neem nu Louder van DJ Fresh. Die had ik lang voor hij de charts binnenkwam al op men GSM staan. Maar ik kan er nu nog steeds van genieten, en ik ben er nog best fier op ook. Dan laat ik aan men vrienden zien wanneer ik dat nummer op men GSM gezet heb en dan schrikken ze zich meestal rot. Reageren
Sharingan Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Epic dance skills + pro dubstep Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Dit is ook zo'n lekker nummertje . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YMj0WUr-bLc Dìt mensen. Is wazige muziek Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YMj0WUr-bLc Dìt mensen. Is wazige muziek Ooh, wat een heerlijk nummer . Reageren
Hayte Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 I'm in love. Zelfs op mijn geweldige 2.0 setup klinkt het alsof ik een subwoofer heb. Fucking amazing. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Zeker wel nice . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 (bewerkt) Wat een mogool. Bewerkt: 28 november 2011 door S-te-Fan Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 http://www.youtube.com/watch?v=G5Ch_VWdODE Moest ervan komen... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 (bewerkt) Gisteren dus naar het concept "Loos" in het 013 te Tilburg geweest. Elke 1e zaterdag van de maand vind dat plaats. Er werd de laatste uren dubstep gedraaid. Wat een gekkigheid zeg, hoe sukkelig sommige mensen daar losgaan. Kon de muziek wel waarderen. Zelf een likje MDMA op dus ging na een tijdje ook wel lekker . Bewerkt: 4 december 2011 door S-te-Fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.