Jon-asses Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Zeker eens deze mix checken die ik gemaakt heb voor een goede vriend van mij! Een uur Liquid dubstep, ik denk dat je hem zeker kan apprecieren zonder echt een voorliefde voor dubstep te hebben! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Zeker eens deze mix checken die ik gemaakt heb voor een goede vriend van mij! Een uur Liquid dubstep, ik denk dat je hem zeker kan apprecieren zonder echt een voorliefde voor dubstep te hebben! True. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Zeker eens deze mix checken die ik gemaakt heb voor een goede vriend van mij! Een uur Liquid dubstep, ik denk dat je hem zeker kan apprecieren zonder echt een voorliefde voor dubstep te hebben! True. Ik spreek altijd de waarheid en niets anders dan de waarheid. Glad you like it! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Ik ben niet heel erg into de dubstep, maar die mix is niet slecht inderdaad. Welke dubstepartiesten zouden jullie me aanbevelen dan? Ik word doodgegooid met Skrillex en z'n rommel, maar daar word ik niet vrolijk van. Reageren
Fezz Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 (bewerkt) MT Eden, Silverbyte. Rustige dubstep en DnB. Erg fijn om naar te luisteren. Bewerkt: 14 januari 2012 door Fezz Reageren
Hayte Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Zeker eens deze mix checken die ik gemaakt heb voor een goede vriend van mij! Een uur Liquid dubstep, ik denk dat je hem zeker kan apprecieren zonder echt een voorliefde voor dubstep te hebben! Liquid dubstep? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iets zoals Liquid Funk (drum'n bass)? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Zeker eens deze mix checken die ik gemaakt heb voor een goede vriend van mij! Een uur Liquid dubstep, ik denk dat je hem zeker kan apprecieren zonder echt een voorliefde voor dubstep te hebben! Liquid dubstep? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iets zoals Liquid Funk (drum'n bass)? Ja man, liquid dnb maar dan op het tempo van dubstep en met een wobble enzo. Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Zalige schijf. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Vind ik het enige nummer samen met Reptile die ik goed vind van Skrillex. De rest, vind ik allemaal maar zooi. Ik heb me helemaal kapot geluisterd, met Breakin' a Sweat op de dag dat hij uitkwam op youtube! Bewerkt: 12 februari 2012 door Lord-Vortex Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Na carnaval hier maar eens langs: https://partyflock.nl/party/214615:Grudgefuck_invites_Prspct.html Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PekC-hMgabw Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Vind het orginele nummer van Rob Zombie beter. Maar alsnog een hele goede remix van Skrillex, maar hij verslaat Rob Zombie niet in mijn ogen! Hier nog ff wat Drum 'n Bass nummers. Helemaal, mee kapot geluisterd in de Zomer Vakantie. Geweldig nummer. Ook een geweldig nummer, vind hem 10x beter dan het orginele nummer. Mijn Favoriete DnB nummer dat ik ken. Ook helemaal mee kapot geluisterd in de Zomer Vakantie. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Echt een vette mix, zeker eens beluisteren! Reageren
Nissan Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Afbeelding _O_ Zalig . Ik heb aardig wat durpstep geprobeerd hoor, maar ik zal er waarschijnlijk nooit wat aan gaan vinden . De enige keer dat ik echte Drum 'n Bass luister was tijdens GTA LCS. Ik luister veel Techno verder, hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.