Jump to content

[Wens] Locatie


PrioX

  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA V moet zich afspelen in:

    • Vice City (Miami)
      28
    • San Andreas (Los Angeles, Las Vegas, San Francisco)
      62
    • Liberty City (New York)
      4
    • Anders, namelijk..
      25


Recommended Posts

In welke stad wil jij dat GTA V zich afspeelt? Gaan we terug naar het zonnige Vice City, Of gaan we naar het bergachtige San Andreas, of wil je nog een keer de crimineel uithangen in Liberty City? Als je een totaal nieuwe locatie weet mag je die natuurlijk ook met ons delen!

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • Eazy_

    5

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    4

Ik vind het wel moeilijk, ik vond de vrijheid en de grootte van GTA:SA prachtig, maar misschien krijg je dat gevoel niet wanneer ze het nog een keer in San Andreas doen. Want die drie steden leken ook op LA, SF en LV, zoals R* zelf altijd heeft gezegd, ze maakten alleen een "tweede" LC omdat de versie uit III daar niet op leek.

Ik denk dat R* wel een goede locatie kan vinden. :D Het allerliefst heb ik het in een nieuwe stad, en als ik uit de al bestaande steden moet kiezen kies ik voor Las Ventures oftewel San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders namelijk... Ik ben bang dat GTA V een beetje van alles hetzelfde heeft als de andere GTA's, toch hoop ik op een totaal andere, nieuwe, grotere en moeilijkerteonthouden wereld wat ik erg jammer vind is dat de je de wereld uit je kop kent wat ik graag een keer niet wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders namelijk:

Ik vind gewoon dat R* gewoon totaal een nieuwe stad moet kiezen en die erin moeten zetten. Geen Liberty City, Geen San Andreas e.t.c.

Mee eens. Ik wil gewoon weer een echt helemaal nieuwe stad. De geruchten dat het Washington zou kunnen zijn maken me dan ook erg vrolijk, want dat lijkt me een heel interessante optie. Mocht het daadwerkelijk Washington zijn, dan vind ik wel dat er een missie in moet zitten waarin je een aanslag pleegt op de president.

Als ik zou moeten kiezen uit de 'reeds bestaande' steden, zou ik het liefst Las Venturas als setting zien. Uiteraard met de desert eromheen en groter dan uitgevoerd in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich maakt de locatie mij niet uit. SA had natuurlijk een hele grote map, wat ik op zich toejuich, maar de landelijke gebieden hadden wat mij betreft niet zo'n grote rol hoeven te spelen. Ik bedoel, een echte gangster als CJ die opdrachten gaat uitvoeren voor een stel hilbillies in the middle of nowhere, kom op nou. Het liefst zie ik een grote stad (zoals LC in GTA IV) met een buitengebied waar je bijvoorbeeld je slachtoffers kan dumpen. Elders noemde ik al een VC met een stuk Everglades, zou ik prima vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoppa, allemaal leden die vol op dit topic duiken. Gezellig. :bier:

Ik heb gestemd op Vice City (Miami). Simpelweg omdat ik dat echt de meest sfeervolle setting vind tot nu toe. Heerlijk, die volle zon, stranden, feesten op jachten en overal relaxte 80's muziek uit je speakers. Natuurlijk hoop ik net als iedereen hier op een game met wat langere afstanden (en dus ook vliegtuigen) dan we in GTA IV hebben gezien, daarom hoop ik op Vice City met een landschap er omheen, met hier en daar een dorpje. Voor wie RDR kent; Die map, en dan Vice City op de plek waar Blackwater zich bevindt. (Voor wie de map niet kent: Klik, en dan rechtsboven aan het water)

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam natuurlijk!

Even serieus, ik zou zoiets als San Andreas wel leuk vinde, een grote map met meerdere steden en verschillende "delen" zoals platteland, buitenwijk, centrums etc. En iedere stad zijn eigen eigenschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon een nieuwe stad het leukste. met sowieso meer mogelijkheden na de missies. zoals inbreken en dan zelf bepalen of je dan een moord pleegt in zon huis. ook de manier bepalen hoe je dit gaat doen. de fiets moet terug komen.

Of ook een leuk idee dieren zoals honden katten !!! ( helaas zal dit nooit echt komen vrees ik )

heb zoveel dingen wat ik nog kan verzinnen maar ga ik niet allemaal erop zetten.

komt er op neer meer dingen na missies in een nieuwe stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met bijna iedereen hier eens! :engel:

Een nieuwe stad en anders Las Venturas omdat ik vindt dat R* meer uit die stad had kunnen halen in SA.

PS: Kan iemand mij uitleggen wat de sfeer van Vice City precies is? Ik heb die game namelijk nooit gespeeld en ik hoor de term 'de sfeer van VC' erg vaak...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...