Jump to content

[Wens] Locatie


PrioX

  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA V moet zich afspelen in:

    • Vice City (Miami)
      28
    • San Andreas (Los Angeles, Las Vegas, San Francisco)
      62
    • Liberty City (New York)
      4
    • Anders, namelijk..
      25


Recommended Posts

(...)

PS: Kan iemand mij uitleggen wat de sfeer van Vice City precies is? Ik heb die game namelijk nooit gespeeld en ik hoor de term 'de sfeer van VC' erg vaak...

Valt niet uit te leggen, daarvoor moet je 'm beleven. Maar om je op weg te helpen, ga eens op youtube kijken of beter, kijk eens in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • Eazy_

    5

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    4

Anders namelijk... Ik ben bang dat GTA V een beetje van alles hetzelfde heeft als de andere GTA's, toch hoop ik op een totaal andere, nieuwe, grotere en moeilijkerteonthouden wereld wat ik erg jammer vind is dat de je de wereld uit je kop kent wat ik graag een keer niet wil.

Niks meer aan toe te voegen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het op het moment niet zo veel uit. Ik ben allang blij dat er iets aangekondig is.

Ik heb wel een voorkeur voor SA. Ook omdat het mijn eerste gta was en ik er zoveel plezier aan beleefd heb. Ik speel het soms ook nog wel eens. Zo niet, dan hoop ik meer op een compleet nieuwe stad. Wat hier al eerder is gezegd lijkt Wasinghton mij wel een mooie stad.

We zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

anders namerlijk

het lijk me leuk als je heel of helft nederland er inkomt maar aangezien dat toch nooit gebeurd

ik laat me verassen maar wel in een hele nieuwe stad met nog betere missies en betere grote stad of land

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

En dan speel je Willem Holleeder en ga je Heineken ontvoeren.

Ik ga straks Grolsch ontvoeren, moet nog boodschappen doen.

Ontopic: Een GTA in Nederland lijkt me helemaal niks, al is het alleen al omdat je dan heel anders om moet gaan met het hele drugs-thema vanwege het gedoogbeleid op softdrugs. Een karakter als Little Jacob die zit te blowen in je auto is dan veel minder grappig. :D

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas lijkt me vet, maar wat me ook leuk lijkt (Wat je in SA heb gehad dat je ''ontvoerd'' word naar Angelpine, dat je vanwege omstandigheden naar Vice city of iets moet, en dan later weer naar San Andreas, en als je weer terug in SA bent dat je naar Vice city kan vliegen.

Dus eingelijk SA + VC

Link to comment
Delen op andere websites

En dan speel je Willem Holleeder en ga je Heineken ontvoeren.

Ik ga straks Grolsch ontvoeren, moet nog boodschappen doen.

Ontopic: Een GTA in Nederland lijkt me helemaal niks, al is het alleen al omdat je dan heel anders om moet gaan met het hele drugs-thema vanwege het gedoogbeleid op softdrugs. Een karakter als Little Jacob die zit te blowen in je auto is dan veel minder grappig. :D

Toch zou het wel iets hebben om door je eigen straat te lopen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zegt iedereen dat de groene V hun doet denken aan ierland? :?

Zoek voor de aardigheid eens bij Google Afbeeldingen op 'Ierland' en kijk welke kleur overheerst: groen. Ierland = groen. Het landschap is groen, de nationale sportteams spelen in groen, en kabouters in groene kleding komen uit Ierland.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het op zich niet veel uit, maar ik vind dat GTA:IV met Liberty City echt niet leuk was, het enige waar je zo'n beetje reed was in de stad. Ik hoop echt dat er meer ruimte rond de steden (of stad) zit om daar lekker te crossen of zo. Dus voor mij zou het echt niet erg zijn om hem weer in San Andreas af te laten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Ik wil gewoon weer een echt helemaal nieuwe stad. De geruchten dat het Washington zou kunnen zijn maken me dan ook erg vrolijk, want dat lijkt me een heel interessante optie. Mocht het daadwerkelijk Washington zijn, dan vind ik wel dat er een missie in moet zitten waarin je een aanslag pleegt op de president.

Als ik zou moeten kiezen uit de 'reeds bestaande' steden, zou ik het liefst Las Venturas als setting zien. Uiteraard met de desert eromheen en groter dan uitgevoerd in San Andreas.

Met elk woord uit deze post ben ik het eens. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...