Jump to content

[Wens] Locatie


PrioX

  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA V moet zich afspelen in:

    • Vice City (Miami)
      28
    • San Andreas (Los Angeles, Las Vegas, San Francisco)
      62
    • Liberty City (New York)
      4
    • Anders, namelijk..
      25


Recommended Posts

Ik weet niet welke idioten nou weer op Liberty City heeft zitten stemmen maar Liberty City ben ik echt zat. Andere stad. Ik vindt het vet als het Los Angeles wordt maar het mag van mij ook echt wel iets heel anders zijn. Een gekke land ofzo. Sneeuw?? Woestijn?? Jungle?? Heb er toch wel vertrouwen in dat gta V vet wordt en ik koop hem toch. We weten het waarschijnlijk over een paar dagen. Maar Liberty City, alsjeblieft nee! Maar dat wordt het toch niet.

Inderdaad, in IV was ik behoorlijk snel uitgekeken op Liberty City. Denk dat veel anderen dat ook hebben gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • Eazy_

    5

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    4

AeroCool (gast)

ik hoop zo iets als GTA sa geen grote stad maar gewoon dorpen en groot land schap met bergen en dat je gewoon op alle bergen kunt

en dat er ook een sneeuw berg is (en als je te laag en erg lang boven de sneeuw berg blijft hangen met de heli dat er een lawine komt)

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd<<<

Aerocool>>> kwam later achter dat ik in de plaats van bewerken op Reageren heb gedrukt sorry

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Heb op Anders gestemt;

Ik vermoed dat deze GTA gewoon Washington gaat worden. De setting is erg leuk, en er kan net zoals met IV een groot verhaal omheen worden verzonnen. als het een remake word van Vice city hoef ik het spel niet, eveneens als het een San Andreas remake word, alleen Los Santos, San fierro of Las Venturas lijkt me nog wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op San Andreas. Ik hield van de verschillende sferen & met name hoe de realiteit werd benadrukt van die steden (vooral Los Santos). In Los Angeles is het verschil tussen arm en rijk enorm klein qua afstand. Je hebt south central en hollywood met slechts een paar kilometer ertussen. Dit wordt goed benadrukt in Los Santos. Ook zit er veel verschil tussen de sferen van de 3 steden, en op het ene moment ben je in de bergen vol bomen en gras en het moment erna zit je middenin de woestijn, waardoor je het gevoel hebt dat het gebied nog groter is dan hij werkelijk was. Ook de vele mogelijkheden spraken mij erg aan. In mijn ogen staat San Andreas dan ook bovenaan. Als dit spel nog eens wordt gemaakt maar dan met betere graphics, en hopelijk nog meer verschillende steden en landschappen zou dat fantastisch zijn. Ook hoop ik dat het inbreken etc terug komt, en de mogelijkheid om drugs te dealen en andere (realistische) criminele activiteiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet welke idioten nou weer op Liberty City heeft zitten stemmen maar Liberty City ben ik echt zat. Andere stad. Ik vindt het vet als het Los Angeles wordt maar het mag van mij ook echt wel iets heel anders zijn. Een gekke land ofzo. Sneeuw?? Woestijn?? Jungle?? Heb er toch wel vertrouwen in dat gta V vet wordt en ik koop hem toch. We weten het waarschijnlijk over een paar dagen. Maar Liberty City, alsjeblieft nee! Maar dat wordt het toch niet.

Inderdaad, in IV was ik behoorlijk snel uitgekeken op Liberty City. Denk dat veel anderen dat ook hebben gehad.

Iedereen zijn eigen mening hea ;) Blijkbaar vonden sommige Liberty City zo'n mooie en leuk stad dat ze LC nog een keer willen. Maar ja, ik hoop zelf toch wel op een remake van SA. Ook mede door wat hierboven (_niickk) werd gezegd. Hij heeft wel gelijk over het stuk dat zo de gebieden groter leken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ibiza uit Test Drive Unlimited 2 Zal een goede setting voor GTA V zijn :)

Ach ja... Dancing binnenwandelen... Molotov! =3

Ibiza is niet echt de setting voor een crimineel verhaal, maar ja iedereen zijn mening.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ibiza uit Test Drive Unlimited 2 Zal een goede setting voor GTA V zijn :)

Ach ja... Dancing binnenwandelen... Molotov! =3

Ibiza is niet echt de setting voor een crimineel verhaal, maar ja iedereen zijn mening.

Maar het lijkt me wel leuk :) Want je hebt een stad kleine dorpjes afgelegen dorpen , zandwegen enz..

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas , maar het perfecte lijkt me toch echt : eerste deel game in san andreas , en dan 2de in vice city en na het verhaal gewoon met niko als hoofdpersoon , kan je reizen ( ook in het 2de deel met het vliegtuig ) en als je de game dan hebt uitgespeeld ( storyline ) kan je ook naar liberty city vliegen en chillen met little jacob , en roman.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...