Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Ik vind alleen dat de zwarte lijnen aan beide zijkanten niet goed bij de rest passen, vooral aan de rechterkant zie je een erg slechte overgang van grijs naar zwart, dit kan wat smoother. Verder vind ik het jammer dat alleen het gezicht van de renner echt goed te zien is, ik zou eigenlijk ook wel wat meer van zijn benen willen zien. Het font heb je wel goed gedaan alleen ik zou de opacity wat lager doen, want nu is alleen de tekst heel scherp terwijl de rest wat meer blurry is. Al met al een leuk werkje, ziet er goed uit. :tu:

Geplaatst:

Leuk om weer wat van je te zien, Justin! :)

Ik vind dat de zwarte randen links en rechts toch een stuk te groot zijn, ook al kan ik zien waarom je het gedaan hebt. Je signature heeft wat meer contrast nodig denk ik, doe er wat contrast op met een Brightness/Contrast layer. Ook denk ik dat een exposure layertje niet slecht zou uitpakken. Je tekst vind ik echt goed gelukt, de plaatsing en de kleuren zijn subliem. De 'witte' lightsource linksboven vind ik niet helemaal passen, hij is een beetje te grijs. Ik denk dat je daar nog een wit layertje overheen zou moeten doen om hem compleet te maken. Probeer trouwens ook een beetje aan je blending te werken, althans, probeer een andere manier, je hebt op dit moment namelijk het 'zwevend hoofd syndroom'. Zorg dat het lichaam van Contador geleidelijk wegvalt, niet opeens zoals je nu hebt. Verder vind ik dit een best net werkje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...