GuitarGuy666 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Modern Combat 3: Fallen Nation Ontwikkelaar: Gameloft Uitgever: Gameloft Genre: Actie avontuur (FPS) Platforms: IOS en Android Aantal spelers: online optie Release: 26 oktober 2011 Demo: nee Website: geen Eindelijk is het 3e spel uit de reeks beschikbaar, maar dan nog harder, en met nog meer acties Wapens: M16 (MN106) Mes S.P.A.S 12 Dragovich (sniper) Meer is nog niet bekend, maar als ik hem heb gekocht, komt er meer beschikbaar Media Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Ziet er leuk uit, vooral voor een mobiel. Ik dacht eerst, hmmpf alweer een FPS? Maar toen ik las dat het voor mobiel was vond ik het wel anders Reageren
commando Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 ziet er inderdaad grappig uit voor een game voor je gsm, maar ik doe liever andere dingen d'rmee dan gamen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Damn.. Dat ziet er goed uit zeg voor mobiel . Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Ziet er nice uit. Ga ik zeker halen voor mijn toestel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.