Poepchineesje Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Hallo iedereen, ik had via marktplaats GTA 4 gekocht, alleen zat er geen boekje bij, dus ook geen serial. Nu kregen we van hen de serial, alleen las ik dat je een code 1 keer kunt gebruiken, en ik had hem ingevoerd en dan staat er dat de code al een keer geactiveerd is. Hoe los ik dit op??? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Dan moet de originele eigenaar even op zijn PC 'Revoke License' uitvoeren, dit staat in de map waar GTA IV geïnstalleerd is. Dan zal deze code gede-activeerd worden en kan jij hem activeren. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 En als die eigenaar dat niet doet ja dan heb je er eigenlijk niks aan Zo heb ik ook 2x exemplaren liggen waarvan de serial nie meer werkt Reageren
Jarno91 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Dat is het nadeel van tweedehands games kopen, je kan beter een paar euro meer uitgeven dan weet je zeker dat het werkt. Zo duur is gta nou ook weer niet Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Ik ga hem nieuw kopen, maar waar is hij het goedkoopst? Nou, hier: http://www.intertoys.nl/games/grand-theft-auto-iv-cdr-555147.html Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Misschien handig als je Episodes van Liberty City koopt? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Daar heeft ie weinig aan als hij IV wil spelen. Ik denk dat je bedoelt dat GTA IV Complete Edition voordeliger is. Reageren
rora Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 gewoon Complete Edition kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.