MarkH97 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Mijn gta san andreas, loopt elke keer vast als ik een nieuw spel wil starten, niks mis met de versie gewoon in de winkel gekocht, eerste dagen deed ie het nog maar nu opeens niet meer! ook niks aan systeem veranderd Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen?! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Heb je modificaties geïnstalleerd zonder GTA: San Andreas te downgraden? Voer je GTA: San Andreas uit als 'Administrator'? Heb je al geprobeerd om GTA_SA.SET te verwijderen? Het bestandje is te vinden in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Reageren
michael013 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 hey ik heb gta sa net gehaald heb geinstaleerd en wou het spelen de eerste x deedt hij het prima 2 de x ik zit in de game en ik stap in in een auto en als de auto aaangaat of de moter dan blijft hij vasthangen maar ik kan aleen rondrennen en niet instappenwat moet ik doen ???? Reageren
xoex23 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 Post ten eerste eens je systeem specs met behulp van Flitskikker Info tool Als je op vista/7 draait kan je het best de comptabiliteitsmodus gebruiken en op windows 98 zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.