KnightBob Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Hallo, Omdat ik SCM makelijker vindt schrijven dan CLEO heb ik besloten om een mod waar ik aan werk helemaal over te zetten naar SCM. Nu heb ik bijna alles over naar SCM, maar heb ik nog een probleempje. Dit script werkt niet: :HOVERM thread 'HOVERM' :HOVERM_39 wait 0 if 0AB0: key_pressed 105 jf @HOVERM_39 if $IN_DEFNDER == 1 else_jump @HOVERM_39 if Actor.DrivingVehicleType($VIPER, #BRAVURA) jf @HOVERM_139 $HOVERM_T = 539 Audiostream.PerformAction($HOVER_S, PLAY) jump @HOVERM_180 :HOVERM_139 if Actor.DrivingVehicleType($VIPER, #VORTEX) jf @HOVERM_39 $HOVERM_T = 401 Audiostream.PerformAction($HOVER_S, PLAY) jump @HOVERM_200 :HOVERM_180 Model.Load($HOVERM_T) 038B: load_requested_models :HOVERM_187 wait 0 if Model.Available($HOVERM_T) jf @HOVERM_187 $HOVERM_ANGLE = Car.Angle($VIPER) 02E3: $HOVERM_SPEED = car $VIPER speed if $HOVERM_SPEED > 0 jf @HOVERM_189 $HOVERM_SPEED += 3.0 :HOVERM_189 wait 10 0407: store_coords_to $HOVERM_CRD1 $HOVERM_CRD2 $HOVERM_CRD3 from_car $VIPER with_offset 0.0 0.0 0.0 0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at $HOVERM_CRD1 $HOVERM_CRD2 $HOVERM_CRD3 Car.Destroy($VIPER) $VIPER = Car.Create($HOVERM_T, $HOVERM_CRD1, $HOVERM_CRD2, $HOVERM_CRD3) 036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car $VIPER Car.Angle($VIPER) = $HOVERM_ANGLE Car.SetSpeedInstantly($VIPER, $HOVERM_SPEED) Car.SetImmunities($VIPER, 1, 1, 1, 1, 1) 053F: set_car $VIPER tires_vulnerability 0 $VIPERMODEL = 539 jump @HOVERM_39 :HOVERM_200 Model.Load($HOVERM_T) 038B: load_requested_models :HOVERM_202 wait 0 if Model.Available($HOVERM_T) jf @HOVERM_202 $HOVERM_ANGLE = Car.Angle($VIPER) 02E3: $HOVERM_SPEED = car $VIPER speed if $HOVERM_SPEED > 0 jf @HOVERM_203 $HOVERM_SPEED += 3.0 :HOVERM_203 wait 10 0407: store_coords_to $HOVERM_CRD1 $HOVERM_CRD2 $HOVERM_CRD3 from_car $VIPER with_offset 0.0 0.0 0.0 0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at $HOVERM_CRD1 $HOVERM_CRD2 $HOVERM_CRD3 Car.Destroy($VIPER) $VIPER = Car.Create($HOVERM_T, $HOVERM_CRD1, $HOVERM_CRD2, $HOVERM_CRD3) 036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car $VIPER Car.Angle($VIPER) = $HOVERM_ANGLE Car.SetSpeedInstantly($VIPER, $HOVERM_SPEED) Car.SetImmunities($VIPER, 1, 1, 1, 1, 1) 053F: set_car $VIPER tires_vulnerability 0 $VIPERMODEL = 539 jump @HOVERM_39 Uitleg van de $: $VIPER Naam van de model waar ik mee controleer of het deze is, en niet een andere auto die toevallig wordt bestuurd als deze het zelfde is. Dit wordt toegekend bij het spawnen van de auto. HOVER_S: Geluid van het script, staat ergens anders aangeslagen waar alle andere geluiden ook worden geladen. Ik zie zelf het probleem niet, daarom dacht ik, mischien zit iemand anders het wel. Iedereen die de moeite neemt om mij te helpen, heel erg bedankt. Ik stel het zeer op prijs! Bob Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Heb je wel de CLEO library in je San Andreas geïnstalleerd? Ondanks dat het een SCM script en geen CLEO script is, moet de CLEO library toch geïnstalleerd zijn, omdat je opcode 0AB0 in regel 7 gebruikt, en dit is een opcode die zonder CLEO niet werkt. Reageren
KnightBob Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Ja, ik heb CLEO nog geinstaleerd staan, anders werkt de rest niet, en ook 2 scripts waarvan het geen functie en nut heeft dat ik ze naar CLEO overzet. Reageren
KnightBob Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Iemand anders nog een idee? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.