GuitarGuy666 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Hallo, Ik had (zoals de meesten al weten) een tijdje terug een iMac gekocht, en ik wil er bootcamp op installeren. Dus vista DVD erin, serienummer invoeren, kies een schijf. Dan zie ik dit: Dan kan ik niet kiezen welke schijf ik gebruik. Hoe los ik dit op? Door een schijf te formatteren? Ik heb dat nog niet gedaan, omdat ik mijn Mac software er wel op wil laten staat. alvast bedankt, supergtagamer Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De partitie moet eerst NTFS geformateerd worden. Ik zou niet weten hoe dat moet in OSX, dus kan je verder niet helpen. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Lijkt me vrij simpel, namelijk eerst onderin gewoon op formatteren klikken, ik heb zelf geen mac, maar dat lijkt me de enige logische manier Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Ik wil het eerst zeker weten. Ik wil namelijk niet dat ik dat doe en dan zomaar geen osX meer heb. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Als het goed is staat OS X nog gewoon op een andere partitie geïnstalleerd en is de laatste partitie (waar je hem dus wil installeren) gewoon 'vrij'. Ook is die partitie leeg (op dat beetje na, wat altijd in gebruik is), en staan er dus geen belangrijke bestanden op. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Ok, dan formatter ik die partitie Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Maak sowieso altijd een goede backup, ook als je precies weet hoe het moet. Het zou zonde zijn om onnodig bestanden te verliezen die je later nog nodig blijkt te hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.