Jump to content

probleem gta EFLC


11rob07

Recommended Posts

Ik heb wat problemen met het instaleren van de game

als ik de CD erin doe start de setup, als ik daar op accept druk

post-130870-1319902056,6.png

vraagt de 'accountsbeheer' voor toestemming

als ik toestemming heb gegeven komt er een melding van 'Instalshield' waar het volgende staat:

'Windows XP Service Pack 3 or Windows Vista Service Pack 1 are required in order to run Grand Theft Auto: The Episodes From Liberty City. PLease follow the link below for more information'

post-130870-1319902576,74.png

maar het probleem is dat als ik op die link druk komt er allemaal informatie (in het nederlands) hoe ik mijn pc moet updaten ik heb dit al een paar keer gedaan

http://support.microsoft.com/kb/935791

maar elke keer dat ik het spel opnieuw probeer te instaleren krijg ik dezelfde melding met dezelfde link

dus kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Om te controleren of je wel de juiste service pack hebt moet je met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan eigenschappen. Dan zie je bovenaan bij windows versie welke je hebt.

Als je die dus niet hebt kun je hem ook handmatig downloaden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om te controleren of je wel de juiste service pack hebt moet je met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan eigenschappen. Dan zie je bovenaan bij windows versie welke je hebt.

Als je die dus niet hebt kun je hem ook handmatig downloaden :)

ik heb de Windows Vista Service Pack 1 maar alsnog doet hij het niet
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb al een eerder een topic geplaatst maar er zat nog niks nuttigs bij dat heeft gewerkt dus probeer ik het gewoon nog een keer.

ik heb het spel GTA EFLC een teidje geleden gekocht maar hij doet het niet

Toen ik hem voor het eerst instaleerde waren er geen problemen maar toen moest ik de graffics lager zetten want het stotterde heel erg,

ik moest hem toen opnieuw opstarten maar er gebeurde niks.

Toen had ik hem van mijn pc afgehaald en probeerde hem opnieuw te installeren en volgde ik de instructies:

1. ik druk op setup.exe

2. dit verschijnd:post-130870-1322659771,42.png

3. ik druk op accept

4. de accountbeheer vraagt voor toestemming, die geef ik

5. dan komt het interesantte er komt een melding van Instalshield: post-130870-1322659922,48.png

voor degene die het niet kunnen lezen staat er dit: 'Windows XP service Pack 3 or Windows Vista Service Pack 1 are required in order to run Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City. Please follow the link below for more information.' maar in die link (http://support.microsoft.com/kb/935791) staat aleen maar hoe ik mijn pc moet up-daten maar ik heb dat al een paar keer gedaan maar ik krijg steeds dezelfde melding.

hoe kan dit terwijl mijn GTA IV het wel perfect doet???

ps: ik heb Windows 7 Home Premium

zou iemand mij kunnen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het nodig is dat je de nieuwste service pack voor Windows 7 hebt. Voor Windows Vista en Windows XP heb je wel de nieuwste serice pack nodig. Als je die niet hebt en hij komt ook niet bij automatische updates te staan, kun je het handmatig downloaden en installeren via de Microsoft website

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft aan dat je al een topic geplaatst hebt, waarom ga je daar dan niet gewoon verder? Een nieuw topic plaatsen maakt het forum alleen maar minder overzichtelijk. Bij deze topics samengevoegd.

Je moet trouwens niet verwachten dat het probleem opeens verdwijnt, ik heb al eens gereageerd in je topic (als laatste) en heb daar nooit reactie op gehad. Daarnaast geef je in dat topic aan dat je Windows Vista Service Pack 1 hebt en in dit topic dat je Windows 7 hebt. Wat is het nu eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je geeft aan dat je al een topic geplaatst hebt, waarom ga je daar dan niet gewoon verder? Een nieuw topic plaatsen maakt het forum alleen maar minder overzichtelijk. Bij deze topics samengevoegd.

Je moet trouwens niet verwachten dat het probleem opeens verdwijnt, ik heb al eens gereageerd in je topic (als laatste) en heb daar nooit reactie op gehad. Daarnaast geef je in dat topic aan dat je Windows Vista Service Pack 1 hebt en in dit topic dat je Windows 7 hebt. Wat is het nu eigenlijk?

even sorry voor deze late reactie (en dat ik je andere reactie niet gezien had)

en bedankt voor de tip

en ik wou ook nog even zeggen dat ik niet weet warom ik zei dat ik windows vista survice pack heb,

want ik heb gewoon windows 7

Ik weet niet of het nodig is dat je de nieuwste service pack voor Windows 7 hebt. Voor Windows Vista en Windows XP heb je wel de nieuwste serice pack nodig. Als je die niet hebt en hij komt ook niet bij automatische updates te staan, kun je het handmatig downloaden en installeren via de Microsoft website

als het goed is heb ik de nieuwste service pack voor windows 7

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Rechtsklik op de setup.exe van GTA EFLC (op je CD neem ik aan? :)), dan Eigenschappen --> Compatabiliteit --> Uitvoeren in .....

Ik zou WIndows XP SP 3 doen!

heel erg bedankt hij doet het nu wel

bedankt voor al jullie hulp :klap:

>>> Door Hanneswasco: Super dat het werkt! Maar vergeet niet dat dubbelposten nog altijd niet toegelaten is, bewerk je bericht in het vervolg als je er nog iets aan wilt toevoegen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...