elvin64 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 t lukt niet om save game toe te voegen op PC help!
Guardian1980 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Hoe je een savegame installeert vind je in de OP van dit topic.
elvin64 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Hoe je een savegame installeert vind je in de OP van dit topic. snap er nog niks van? >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan de "Bewerk"-knop te gebruiken als je de laastste reactie hebt geplaatst in een topic, en je wil hier nog iets aan toevoegen.<<< gelukt heeft iemand die brandweer game mod voor me>?
Jacky-2007 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Uit het topic waar Guardian1980 zojuist een link naartoe plaatste: Hoe installeer je savegames met Xliveless? Download dit pakketje, open het met een programma als WinRAR en plaats enkel het bestandje xlive.dll in je GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV). Nadat je dit gedaan hebt heb je de mogelijkheid om savegames uit te wisselen, het nadeel hiervan is dat je geen achievements meer kan halen en de multiplayer niet meer werkt. Wil je terug multiplayer spelen? Dan haal je simpelweg xlive.dll terug uit je GTA IV map. Nu moeten we nog de savegames installeren. Hoe doen we dit? Je gaat naar de map (Mijn) Documenten, klikt daar op de map Rockstar Games en dan op de map GTA IV. Nu zal je twee mappen zien: User Music en Videos. Wij moeten dus nog een nieuwe map aanmaken voor je savegames; maak dus een nieuwe map en noem deze savegames. Je zit dus in onderstaande map: C:\Gebruikers\<gebruiker>\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ Nu moeten we enkel nog de savegames erin plaatsen. Om het eens vlug te testen download je deze savegame, pak je hem uit met een programma als WinRAR, en plaats je hem in de savegames map. Start het spel nu, en speel je savegame! Games for Windows LIVE zou niet mogen opstarten bij het starten van GTA IV. Het lijkt me niet dat dit verder onduidelijk is. Lees goed, volg rustig de stappen. Mocht je dan er nog niet uitkomen, geef dan even duidelijk hier aan bij welk gedeelte van de uitleg je niet verder komt, wat er bij jouw misgaat, welke meldingen je krijgt etc. Zo kortaf posten zoals je nu hebt gedaan krijg je namelijk geen hulp mee. Om je te kunnen helpen moet je de tijd nemen om duidelijk uit te leggen waar je mee zit. Laat het uiteraard ook even weten als het wél is gelukt. Succes!
elvin64 Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 het is gelukt bedankt mensen heeft iemand dat brandweer mod >>> Door Jacky-2007: Daar zijn we al over bezig in je andere topic. <<<
Recommended Posts