Jump to content

match made in heaven

Samael

Recommended Posts

ik zat zo de catalina missies door te spelen en toen kwam er een gedachte in me op. Zouden Tommy Vercetti en Catalina niet goed bij elkaar passen?, die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt. Allebei moordlustig enzo. :D

(wat je zo allemaal uit verveling gaat posten :rolleyes:)

Bewerkt: door Samael
Delen op andere websites

Wat schieten we hier nu weer mee op?

Dit Topic is overbodig, we schieten er niks mee op...

Het is toch geen reden dat als je je verveelt maar een Topic gaat openen?

Ken ik ook wel Topics gaan maken als ik moet Schijten... <_<

Delen op andere websites

Wat schieten we hier nu weer mee op?

Dit Topic is overbodig, we schieten er niks mee op...

Het is toch geen reden dat als je je verveelt maar een Topic gaat openen?

Ken ik ook wel Topics gaan maken als ik moet Schijten... <_<

relax kerel, als je het een idioot topic vind reageer dan niet <_<

Delen op andere websites

je zou een award moeten krijgen man,dit is wel een hele nietkloppende topic :blink: ,jij bent zo iemand die de forum omlaag wilt halen gtaforum,is niet zo forum waar elke post welkom is,( <_< )

Delen op andere websites

je zou een award moeten krijgen man,dit is wel een hele nietkloppende topic  :blink: ,jij bent zo iemand die de forum omlaag wilt halen gtaforum,is niet zo forum waar elke post welkom is,( <_< )

staat het in de regels dat dit soort topics niet mogen en als iedereen die het idioot vind nou eens niet reageert. Dat gemierenneuk van jouw soort types vind ik het meest irritante. bij GTA San Andreas subforum staat letterlijk : 'Hier kan je grappige dingen, polls en andere shit plaatsen over GTA San Andreas!

'. ik defineer dit als 'de andere shit' dus vind ik het gerechtvaardigd om een topic te openen hoe onzinnig dan ook als het maar over gta gaat

Een award zou ik wel op prijs stellen :D

Nu we dat uit de lucht hebben kunnen we met het flamen van dit topic kappen en eindelijk eens reacties krijgen die werkelijk iets met het onderwerp te maken hebben.

Bewerkt: door Samael
Delen op andere websites

Wat is dit nou weer voor een topic??? :huh:

ik verveelde me en toen postte ik dit, en volgende keer een relevante reactie a.u.b.

Ik zal even een relevante opmerking geven.

je krijg van wij een hartelijke warn voor het onnodig aanmaken van een topic en voor spammen. Dat is mijn hartelijke relevante opmerkeng. (+20%)

Met vriendelijke groet,

Exabyte

Topic Closed

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...