Tseardbuma Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Hallo. Ik had die Police Pursuit gedownload en erin gezet. Maar toen deed gta he tnie tmeer en ik dacht. Als ik nou al die dingen die hij erin heeft gezet verwijder. Dus dat had ik gedaan. Maar nu heb ik perongeluk Securom verwijderd. Ennu wil hij het helemaal niet meer opstarten. Hoe kan ik dit reparen? Ik heb ook al bij setup Repair gedaan. Maar dat hielp niet. HELP ME!!! Dag. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Als je weet hoe het bestand heet, zou je even kunnen kijken of je 'm handmatig van de CD af kan halen. Ga hiervoor naar je Windows Verkenner, en klik met de rechtermuisknop op je CD/DVD drive. Kies voor optie Verkennen. Nu zie je alle bestanden die op je GTA-CD staan. Hier kan je nu handmatig in zoeken. Als je het juiste bestand hebt, rechtsklikken > kopiëren.. En vervolgens plakken in je GTA installatiemap. Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Bedankt voo rd ehulp. Maar ik heb nu GTA verwijderd. (Savegame's nie tetc.) En nu ben ik het weer aan bhet installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.