Jump to content

Steam GTAIV


Houstyn

Recommended Posts

Hallo beste mensen van het GTA forum. Ik heb een probleempje:

Ik heb GTAIV een tijdje geleden gekocht op steam. Later kreeg ik een ander steam account, dus om GTAIV te spelen moest ik telkens wisselen van account.

Later kocht ik EFLC gewoon in de winkel. Ik heb die dus niet gekoppeld aan een steam account en kan die dus normaal spelen.

Gisteren heb ik de patch gedownload van de Rockstar Site. Na de download startte GTAIV zich op, terwijl ik niet op het Steamaccount was ingelogd waarop GTAIV stond, maar gewoon met mijn normale steam account.

Maar nu kan dit dus niet meer. Na het downloaden van de patch heb ik geen idee meer hoe ik GTAIV op moet starten zonder van steam account te wisselen. Weet iemand hoe dit kan, waarom dit zo is en of er een andere manier is om GTAIV op te starten zonder te wisselen van steam account? (Ik weet dat steam geen games wisselt van accounts, dat had het een stuk makkelijker gemaakt)

Alvast bedankt en als er vragen zijn over het verhaal die ik misschien niet duidelijk genoeg heb verteld, dan moet je het even zeggen. Ik leg het met plezier nog een keer uit. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...